تاریخ انتشار:1403/7/21
رضایتمندی حداکثری فرماندهان و خدمه کشتی‌های متردد به بندر امام(ره)

نظرسنجی از 120 فروند شناور در خصوص کیفیت ارائه خدمات دریایی:

رضایتمندی حداکثری فرماندهان و خدمه کشتی‌های متردد به بندر امام(ره)

به دنبال ارزیابی مستمر میزان رضایتمندی فرماندهان و خدمه کشتی‌های متردد به مجتمع بندری امام خمینی(ره)، اقدامات مؤثری به منظور جلب رضایتمندی آنان صورت گرفته است.


به گزارش اقتصادسرآمد از روابط عمومی سازمان بنادر، معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون با مراجعه حضوری کارشناسان حوزه دریایی به بیش از 120 فروند شناور متردد  به صورت موردی، نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف عملیاتی و خدماتی احصا شده و اقدامات مؤثری جهت رفع آنها صورت گرفت.
سجاد سبزیوند با بیان اینکه جلب رضایتمندی کشتی‌های متردد همواره از اولویت‌های این مجتمع بندری بوده است، تصریح کرد: بر اساس نتایج ارزیابی‌های صورت گرفته در شاخص‌های کیفیت خدمات کنترل ترافیک دریایی(VTS)، راهنمایی کشتی‌ها، پهلودهی، آب‌رسانی، بازیافت زباله و ضایعات دریافتی از کشتی‌ها  بیشترین میزان رضایتمندی به دست آمده است.
وی با بیان اینکه سالانه در حدود 1500 فروند کشتی به این مجتمع بندری تردد می‌کنند، خاطرنشان کرد: به لحاظ شاخص‌های ایمنی طی 5 سال گذشته هیچ گونه سانحه‌ای در  آبراهه‌ها و اسکله‌های این بندر اتفاق نیفتاده است.

برچسب ها : بندر امام(ره) سازمان بنادر بنادر و دریانوردی خوزستان

اخبار روز
ضمیمه