تاریخ انتشار:1403/7/27
حرکت نویدبخش و مثبت ایران خودرو دیزل؛
حضور پر قدرت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه های تهران و تبریز
شرکت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه های حمل و نقل تهران و خودرو تبریز خوش درخشید.
به گزارش اقتصادسرآمد، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ایران خودرو دیزل در این باره آورده است: این مجموعه صنعتی با رویکرد برقیسازی محصولات در نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری تهران حضور یافت و در فاصله ۳ روز نیز محصولات خود را در نمایشگاه خودرو تبریز در معرض دید عموم قرار داد که این امر با استقبال گسترده بازدیدکنندگان همراه بود.
بر این اساس، ایران خودرو دیزل با دو رویکرد و محصولاتی متفاوت در دو نمایشگاه اخیر برگزار شده در کشور حضور یافت که این امر حاکی از عزم و اراده بزرگترین خودروساز تجاری کشور برای توسعه محصول و افزایش سهم بازار در میان تجاری سازان کشور است.
بر اساس این گزارش، ایران خودرو دیزل در نمایشگاه حمل و نقل تهران، علاوه بر نمایش محصولات تولیدی خود نظیر کامیونت آرنا پلاس، ون وانا و پیکاپ اتوماتیک بنزینی و اتوبوس برقی 12 متری، محصول جدید ون توانو را نیز در معرض دید عموم قرار داد. البته، نمایش محصولات برقی در ردههای مختلف نظیر: اتوبوس 18 متری، مینی بوس 23 نفره، ون مسافری و مینی ون باری K3 برای نخستین بار در کشور رقم خورد.
این گزارش حاکیست، در نمایشگاه تبریز نیز ایران خودرو دیزل علاوه بر نمایش محصولات تولیدی، برای نخستین بار نسل جدید کامیون های فوتون H4 و H5 را با مشخصات فنی جدید و استانداردهای ۸۵ گانه به نمایش گذارد تا بدین وسیله، برنامه های خود را برای عرضه این محصولات پر طرفدار که عنوان پر فروش ترین کشنده های داخل کشور را یدک می کشند را اعلام نماید.
بر اساس این گزارش، ایران خودرودیزل بزرگترین تولید کننده خودروهای تجاری در کشور است و در حال حاضر بیشترین سهم از تولید خودروهای تجاری در کشور را در اختیار دارد.
بر این اساس، ایران خودرو دیزل با دو رویکرد و محصولاتی متفاوت در دو نمایشگاه اخیر برگزار شده در کشور حضور یافت که این امر حاکی از عزم و اراده بزرگترین خودروساز تجاری کشور برای توسعه محصول و افزایش سهم بازار در میان تجاری سازان کشور است.
بر اساس این گزارش، ایران خودرو دیزل در نمایشگاه حمل و نقل تهران، علاوه بر نمایش محصولات تولیدی خود نظیر کامیونت آرنا پلاس، ون وانا و پیکاپ اتوماتیک بنزینی و اتوبوس برقی 12 متری، محصول جدید ون توانو را نیز در معرض دید عموم قرار داد. البته، نمایش محصولات برقی در ردههای مختلف نظیر: اتوبوس 18 متری، مینی بوس 23 نفره، ون مسافری و مینی ون باری K3 برای نخستین بار در کشور رقم خورد.
این گزارش حاکیست، در نمایشگاه تبریز نیز ایران خودرو دیزل علاوه بر نمایش محصولات تولیدی، برای نخستین بار نسل جدید کامیون های فوتون H4 و H5 را با مشخصات فنی جدید و استانداردهای ۸۵ گانه به نمایش گذارد تا بدین وسیله، برنامه های خود را برای عرضه این محصولات پر طرفدار که عنوان پر فروش ترین کشنده های داخل کشور را یدک می کشند را اعلام نماید.
بر اساس این گزارش، ایران خودرودیزل بزرگترین تولید کننده خودروهای تجاری در کشور است و در حال حاضر بیشترین سهم از تولید خودروهای تجاری در کشور را در اختیار دارد.
برچسب ها : ایران خودرودیزل نمایشگاه خودرو تهران نمایشگاه خودرو تبریز
اخبار روز
-
مدیرعامل جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد
-
پرندگان آبگون در گالری کاف نمایش داده می شود
-
کتاب " چه، زندگی و جاودانگی یک چریک " اثر مهدی بیرانوند روژمان رونمایی شد
-
گزارش رسمی از کتاب داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج در صدا و سیما
-
ارتقای زیبایی بصری منطقه یک؛ رنگ آمیزی کافوها و جداول تا المان های شهری
-
انجمن مدیران روزنامه های غیردولتی خواستار لغو ابلاغیه عدم انتشار آگهیهای ثبتی در مطبوعات شد
-
برنامهها و راهبردهای سازمان تأمین اجتماعی در دوره مدیریتی جدید
-
ماجرای خودرو های دپو شده در پارکینگ ایرانخودرو دیزل چه بود؟
-
حضور پر قدرت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه های تهران و تبریز
-
دعوت مدیرعامل راهآهن از کارشناسان فنی ریلی اسپانیا برای راهاندازی قطارهای پُرسرعت
-
گشایش همایش ملی صنعت گردشگری «هَمسنگار» در جزیره قشم
-
کتابخانه مجازی شهدای دولت و شهدای جزیره قشم رونمایی شد
-
رضایتمندی حداکثری فرماندهان و خدمه کشتیهای متردد به بندر امام(ره)
-
کتاب «داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج» اثر مهدی بیرانوند
-
انتصاب نماینده رئیس جمهور در هماهنگی اجرای سیاستهای کلی توسعه دریامحور
-
ایزوایکو نماد اقتصاد دریا محور است و باید نگاه ویژهای به آن شود
-
نقش بینظیر پیشکسوتان دفاع مقدس در شکلگیری فرهنگ مقاومت و ایستادگی
-
ادعای استخدام خارج از چارچوب نیروهای قراردادی کذب است
-
دوره های جامع آموزش ادمینی و طراحی سایت همراه با استخدام و معرفی به بازار کار رایگان
-
صدا و سیما باید اخبار را امانتدارانه به مخاطب منتقل کند تا اعتماد مخاطب را جلب کند