تاریخ انتشار:1404/2/29

حضور فعال ایران در مجمع عمومی سالانه انجمن پیانک (AGA2025)
اقتصاد سرآمد_ مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی گفت: مجمع عمومی سالانه و نود و دومین اجلاس شوراهای انجمن زیرساخت های حمل و نقل آبی موسوم به پیانک( PIANC) با حضور نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و 53 کشور عضو این انجمن به مدت سه روز در شهر بوسان کره جنوبی برگزاری شد.
به گزارش اقتصاد سرآمد_ مهدی نیکوکار، با اشاره به اهمیت این رویداد علمی در حوزه زیرساخت های دریایی و آبی و بیان عملکرد یک سال اخیر دبیرخانه بخش ملی پیانک ایران، اظهار کرد: در این اجلاس، مطالعات جامع تاثیرات کاهش تراز دریای خزر در بنادر شمالی و نیز دوره آموزشی MIKE21 توسط دبیرخانه پیانک ایران ارائه شد.
به گفته نیکوکار، انجام وبینار تخصصی با موضوع تاثیرات کاهش تراز دریای خزر از دیگر اقدامات نمایندگان ایران در مجمع عمومی سالانه انجمن پیانک بوده است.
بر اساس این گزارش، اطلاع رسانی همایش سواحل، بنادر و سازه های دریایی ICOPMAS2025 و دعوت از شرکت کنندگان و متخصصان حاضر در اجلاس پیانک جهت حضور در همایش آیکوپمس سال ۲۰۲۵ میلادی در تهران از دیگر برنامه های نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی در این اجلاس بوده است.
در این اجلاس ضمن بررسی فعالیت های انجمن پیانک، مهم ترین تصمیمات و سیاستگذاری ها در مورد قوانین و نظام های عملکردی انجمن مورد بحث قرار گرفته و تمامی تصمیمات با توجه به شرایط و مصالح کشورهای عضو اتخاذ شد.
لازم به ذکر است، پیانک انجمنی جهانی با بیش از 130 سال سابقه در حوزه زیرساخت های حمل و نقل آبی است که جمهوری اسلامی ایران با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های مناسب از سال 1390 ضمن اخذ مصوبه مجلس شورای اسلامی به عضویت آن در آمده است.
به گفته نیکوکار، انجام وبینار تخصصی با موضوع تاثیرات کاهش تراز دریای خزر از دیگر اقدامات نمایندگان ایران در مجمع عمومی سالانه انجمن پیانک بوده است.
بر اساس این گزارش، اطلاع رسانی همایش سواحل، بنادر و سازه های دریایی ICOPMAS2025 و دعوت از شرکت کنندگان و متخصصان حاضر در اجلاس پیانک جهت حضور در همایش آیکوپمس سال ۲۰۲۵ میلادی در تهران از دیگر برنامه های نمایندگان سازمان بنادر و دریانوردی در این اجلاس بوده است.
در این اجلاس ضمن بررسی فعالیت های انجمن پیانک، مهم ترین تصمیمات و سیاستگذاری ها در مورد قوانین و نظام های عملکردی انجمن مورد بحث قرار گرفته و تمامی تصمیمات با توجه به شرایط و مصالح کشورهای عضو اتخاذ شد.
لازم به ذکر است، پیانک انجمنی جهانی با بیش از 130 سال سابقه در حوزه زیرساخت های حمل و نقل آبی است که جمهوری اسلامی ایران با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های مناسب از سال 1390 ضمن اخذ مصوبه مجلس شورای اسلامی به عضویت آن در آمده است.
برچسب ها : دریانوردی حمل و نقل ابی انجمن پیانک (AGA2025)
اخبار روز
-
تیلاپیا؛ راهکاری حیاتی برای تأمین پروتئین در شرایط کمبود منابع آبی
-
حضور فعال ایران در مجمع عمومی سالانه انجمن پیانک (AGA2025)
-
سازمان بنادر و دریانوردی نشان ملی ستاره روابط عمومی ایران را دریافت کرد
-
توافق با ۵ خط کشتیرانی بینالمللی برای ترانزیت خودرو از بندر سیریک
-
احیای تالاب بین المللی انزلی نیاز به عزم و اراده ملی دارد/ لایروبی ۱۵ کیلومتر از آبراهههای تالاب در راستای توسعه گردشگری دریایی
-
نشست تخصصی هم افزایی فعالان اقتصادی حوزه حمل و نقل دریایی/ فعالان حوزه حمل و نقل دریایی موتور محرکه اقتصاد دریامحورند
-
بهزیستی و سازمان اموال تملیکی برای کمک به مددجویان تفاهمنامه امضا کردند
-
کولیکالچر» طرحی برای زندهسازی اقتصاد بومی گیلان
-
همدلی و وفاق جامعه صیادی در اجرای طرح دریابست
-
روابط عمومی هزینه نیست
-
نقش روابط عمومی تبیین گفتمان امنیت غذایی است
-
روابط عمومی باید هوشمند و داده محور باشد
-
گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران زنگ بورس را به صدا درآورد
-
سفر به جنگ جهانی دوم
-
ناوگروه 86 با دنیا چه کرد؟
-
آغاز آبرسانی به شهرهای مهرستان و سوران از سد ماشکید علیا در سیستان و بلوچستان
-
با آمادگی و واکنش سریع تیمهای عملیاتی بندر امام(ره) آتش مهار شد
-
۳۳۸۳ کامیون بارگیری و خارج شد
-
پیشگامی گروه پاسارگاد در توسعه انرژی خورشیدی
-
ادمیرال برگزبده سومین اجلاس برند برتر مسولیت اجتماعی شد