تاریخ انتشار:1404/11/6
حمل ریلی ۲۰ هزار و ۳۰۰ تن گازوئیل از بندر امیرآباد به شمتیغ افغانستان

رکورد ترانزیت ریلی در راه‌آهن شمال ۱ پس از یک دهه شکست؛

حمل ریلی ۲۰ هزار و ۳۰۰ تن گازوئیل از بندر امیرآباد به شمتیغ افغانستان

اقتصادسرآمد- عملیات ترانزیتی، ۲۰ هزار و ۳۰۰ تن گازوئیل از بندر امیرآباد با استفاده از ۳۹۰ واگن به مقصد شمتیغ افغانستان حمل شد. ‌️ این محموله طی ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۴ جابه‌جا شده و به عنوان بالاترین میزان حمل ترانزیت در یک دهه اخیر در حوزه راه‌آهن شمال ۱ به ثبت رسیده است.

به گزارش اقتصادسرآمد، اداره کل راه‌آهن شمال ۱ موفق به ثبت رکورد جدید حمل ترانزیت ریلی در ۱۰ سال گذشته شد که این موفقیت در راستای تحقق اهداف قانون برنامه هفتم توسعه کشور و افزایش سهم حمل‌ونقل ریلی به ۲۵ درصد در بنادر به دست آمده است. ‌
 
️عملیات ترانزیتی، ۲۰ هزار و ۳۰۰ تن گازوئیل از بندر امیرآباد با استفاده از ۳۹۰ واگن به مقصد شمتیغ افغانستان حمل شد. ‌️ این محموله طی ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۴ جابه‌جا شده و به عنوان بالاترین میزان حمل ترانزیت در یک دهه اخیر در حوزه راه‌آهن شمال ۱ به ثبت رسیده است. ‌
 
️همچنین با هماهنگی‌های انجام‌شده ۲۰۰ واگن برای بارگیری مجدد این محموله به بندر امیرآباد اعزام شده که این اقدام نقش مؤثری در تداوم چرخه حمل‌ونقل ریلی، افزایش بهره‌وری و تقویت ترانزیت بین‌المللی خواهد شد.
 

برچسب ها : ترانزیت ریلی اقتصادسرآمد بندر امیرآباد

اخبار روز
ضمیمه