تاریخ انتشار:1404/11/11
انعقاد دو تفاهمنامه با هدف توسعه ظرفیتهای تولید و سرمایهگذاری در هرمزگان
اقتصادسرآمد- دو تفاهم نامه به ارزش بیش از هزار و۱۸۰ میلیارد تومان، با هدف توسعه ظرفیتهای تولید و سرمایهگذاری در بخش شیلات هرمزگان، به امضا رسید.
به گزارش اقتصادسدآمد، مدیرکل شیلات استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی بندرعباس، دو تفاهمنامه مهم در حوزه توسعه شیلات استان هرمزگان با حضور استاندار، مدیرکل شیلات استان و نمایندگان بخش خصوصی منعقد شد که مجموع ارزش این تفاهمنامهها بیش از هزار و۱۸۰ میلیارد تومان برآورد شده و هدف آن توسعه ظرفیتهای تولید و سرمایهگذاری در بخش شیلات هرمزگان است.
مسعود بارانی افزود: موضوع این دو تفاهمنامه شامل احداث مزرعه پرورش ماهی در قفس با ظرفیت دوهزار تن در آبهای استان و نیز راهاندازی مرکز تکثیر و نرسری ماهیان دریایی به ظرفیت ۱۰ میلیون قطعه است.
وی با تأکید بر نقش این طرحها در ایجاد اشتغال و افزایش تولیدات آبزیان گفت: اجرای این پروژهها ضمن توسعه زیربناهای شیلاتی، موجب افزایش بهرهوری، گسترش پرورش صنعتی آبزیان و تقویت جایگاه هرمزگان بهعنوان قطب شیلات کشور خواهد شد.
مدیرکل شیلات هرمزگان ادامه داد: با حمایت استانداری، سازمان شیلات ایران و مشارکت سرمایهگذاران بخش خصوصی، این پروژهها در مرحله طراحی و باعث تقویت جایگاه هرمزگان بهعنوان قطب شیلات کشور خواهد شد.
وی ادامه داد: پیشبینی میشود طی سال آینده عملیات اجرایی آن انجام شود.
مسعود بارانی افزود: موضوع این دو تفاهمنامه شامل احداث مزرعه پرورش ماهی در قفس با ظرفیت دوهزار تن در آبهای استان و نیز راهاندازی مرکز تکثیر و نرسری ماهیان دریایی به ظرفیت ۱۰ میلیون قطعه است.
وی با تأکید بر نقش این طرحها در ایجاد اشتغال و افزایش تولیدات آبزیان گفت: اجرای این پروژهها ضمن توسعه زیربناهای شیلاتی، موجب افزایش بهرهوری، گسترش پرورش صنعتی آبزیان و تقویت جایگاه هرمزگان بهعنوان قطب شیلات کشور خواهد شد.
مدیرکل شیلات هرمزگان ادامه داد: با حمایت استانداری، سازمان شیلات ایران و مشارکت سرمایهگذاران بخش خصوصی، این پروژهها در مرحله طراحی و باعث تقویت جایگاه هرمزگان بهعنوان قطب شیلات کشور خواهد شد.
وی ادامه داد: پیشبینی میشود طی سال آینده عملیات اجرایی آن انجام شود.
برچسب ها : هذمرگان اقتصادسرآمد سازمان شیلات
اخبار روز
-
تداوم خدمت در بنادر شهید باهنر، جاسک، سیریک و تیاب همزمان با مساعدتر شدن شرایط
-
نقشآفرینی راهبردی بندر چابهار در حفظ جریان تجارت دریایی کشور
-
بازدید مدیران ارشد اقتصادی و برنامهریزی مازندران از بندر نوشهر
-
لقمان پارسی نیا سرپرست معاونت برنامهریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی شد
-
پیام مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به مناسبت روز جهانی هیدروگرافی
-
آمادهباش شبکه ریلی برای خدمترسانی به عزاداران
-
عمان به دنبال ایجاد هاب صنعت بانکرینگ سبز
-
«جزایر خلیج فارس» موتور بازسازی اقتصاد ایران در پساجنگ
-
تغییرات در خصوص اصلاح بخشی از ریز ساختارهای معاملاتی در بازار سهام عادی و مرحله معاملات پایانی TAL
-
برای بردن فقط بازیکنان نمیدوند؛ ما هم سهمی داریم
-
برق ۶۲ اداره تهران قطع شد
-
مانور سراسری مدیریت هوشمند تلفات انرژی برق «پروژه ملی مهتاب»
-
وقتی غولهای کشتیرانی مسیرشان را عوض میکنند، باید نگران باشیم یا آماده؟
-
گزارش دست آوردهای یک سال گذشته سایپا
-
صندوق توسعه صنایع دریایی و توسعه صادرات کجای معادله اقتصاددریا هستند
-
ضرورت بازتعریف فرهنگ سرمایهگذاری در مسیر توسعه پایدار
-
حضور چشمگیر گردشگران تابستانی در سواحل خلیج گرگان
-
«شکست دولت» فراتر از شکست بازار
-
تحول در زنجیره تأمین کشور؛ نظام رتبهبندی شرکتهای لجستیکی کلید خورد
-
به زودی؛ برنامه اقدام ملی حفاظت از کوسه ماهیان و سفره ماهیان اجرایی می شود
