تاریخ انتشار:1399/11/13
وزیر راه: ترکیشایر درباره رفتار خلبانش توضیح دهد
اقتصادسرآمد -وزیر راه تاکید کرد: "مکالمات ضبط شده است و خلبان پنج هزار متر قدرت دید داشته و میتوانست فرود کند اما یک بازگشت غیرعادی انجام داده است."
به گزارش اقتصادسرآمد، وزیر راه و شهرسازی از عملکرد خلبان هواپیمایی ترکیش ایر که جمعه شب در تهران حاشیه ساز شده بود انتقاد کرد. هواپیمای ترکیش در زمانی که صدای آژیر خطر در تهران به صدا در آمده بود به خاطر بدی هوا در فرودگاه امام خمینی به زمین ننشست و مسیرش را به سمت باکو تغییر داد.
این اتفاق حواشی زیادی را ایجاد کرد و شایعه احتمال سقوط هواپیما مطرح شده بود.
محمد اسلامی در این باره گفت: «شرایط خاصی پیش نیامده اما سازمان هواپیمایی کشورمان باید نماینده ترکیش ایر در ایران را برای توضیح دعوت کند که با چه منطقی خلبان این رفتار را انجام داده است.»
وزیر راه تاکید کرد: "مکالمات ضبط شده است و خلبان پنج هزار متر قدرت دید داشته و میتوانست فرود کند اما یک بازگشت غیرعادی انجام داده است."
او تاکید کرد: «دو فرودگاه اصفهان و باکو برای فرودگاه جایگزین انتخاب شده بود که خلبان فرودگاه باکو را انتخاب کرده است.»
اسلامی افزود: «تغییر مسیر این پرواز هیچ ارتباطی به صدای آژیر در تهران ندارد و علت شنیده شدن صدای آژیر اتصالی سیمها بود.»
این اتفاق حواشی زیادی را ایجاد کرد و شایعه احتمال سقوط هواپیما مطرح شده بود.
محمد اسلامی در این باره گفت: «شرایط خاصی پیش نیامده اما سازمان هواپیمایی کشورمان باید نماینده ترکیش ایر در ایران را برای توضیح دعوت کند که با چه منطقی خلبان این رفتار را انجام داده است.»
وزیر راه تاکید کرد: "مکالمات ضبط شده است و خلبان پنج هزار متر قدرت دید داشته و میتوانست فرود کند اما یک بازگشت غیرعادی انجام داده است."
او تاکید کرد: «دو فرودگاه اصفهان و باکو برای فرودگاه جایگزین انتخاب شده بود که خلبان فرودگاه باکو را انتخاب کرده است.»
اسلامی افزود: «تغییر مسیر این پرواز هیچ ارتباطی به صدای آژیر در تهران ندارد و علت شنیده شدن صدای آژیر اتصالی سیمها بود.»
برچسب ها : اقتصادسرآمد ترکیشایر فرودگاه امام خمینی
اخبار روز
-
مدیرعامل جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد
-
پرندگان آبگون در گالری کاف نمایش داده می شود
-
کتاب " چه، زندگی و جاودانگی یک چریک " اثر مهدی بیرانوند روژمان رونمایی شد
-
گزارش رسمی از کتاب داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج در صدا و سیما
-
ارتقای زیبایی بصری منطقه یک؛ رنگ آمیزی کافوها و جداول تا المان های شهری
-
انجمن مدیران روزنامه های غیردولتی خواستار لغو ابلاغیه عدم انتشار آگهیهای ثبتی در مطبوعات شد
-
برنامهها و راهبردهای سازمان تأمین اجتماعی در دوره مدیریتی جدید
-
ماجرای خودرو های دپو شده در پارکینگ ایرانخودرو دیزل چه بود؟
-
حضور پر قدرت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه های تهران و تبریز
-
دعوت مدیرعامل راهآهن از کارشناسان فنی ریلی اسپانیا برای راهاندازی قطارهای پُرسرعت
-
گشایش همایش ملی صنعت گردشگری «هَمسنگار» در جزیره قشم
-
کتابخانه مجازی شهدای دولت و شهدای جزیره قشم رونمایی شد
-
رضایتمندی حداکثری فرماندهان و خدمه کشتیهای متردد به بندر امام(ره)
-
کتاب «داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج» اثر مهدی بیرانوند
-
انتصاب نماینده رئیس جمهور در هماهنگی اجرای سیاستهای کلی توسعه دریامحور
-
ایزوایکو نماد اقتصاد دریا محور است و باید نگاه ویژهای به آن شود
-
نقش بینظیر پیشکسوتان دفاع مقدس در شکلگیری فرهنگ مقاومت و ایستادگی
-
ادعای استخدام خارج از چارچوب نیروهای قراردادی کذب است
-
دوره های جامع آموزش ادمینی و طراحی سایت همراه با استخدام و معرفی به بازار کار رایگان
-
صدا و سیما باید اخبار را امانتدارانه به مخاطب منتقل کند تا اعتماد مخاطب را جلب کند