تاریخ انتشار:1399/11/17
برگزاری چهارمین تور رسمی موتور سواران کشور در تهران

فراخوان ثبت نام موتورسواران سنگین آزاد

برگزاری چهارمین تور رسمی موتور سواران کشور در تهران

اقتصادسرآمد - چهارمین تور رسمی موتورسواران کشور به مناسبت بزرگداشت چهل و دومین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی بیستم بهمن ماه در پایتخت برگزار می شود


به گزارش اقتصادسرآمد - سعید باقری سرپرست برگزاری این تور که ریاست کلوپ موتورسواران کشور را نیز برعهده ادارد در این رابطه به روزنامه اقتصاد سرآمد می گوید: در این تور تعداد کثیری از موتورسوار که از گروه های برتر و پیشکسوت با موتورهای سنگین آزاد از گروه‌بابی تراولز،انجمن بنلی سواران، انجمن کلیک سواران و گروه های مردمی، جمعی از خانواده های ایثارگران، بانوان و اعضای پیست موتورسواران با رعایت کامل موازین اسلامی و پروتکل های بهداشتی مد نظر وزارت بهداشت شرکت خواهند کرد.

وی هدف از برگزاری این کارناوال موتورسواری که از مقابل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری آغاز می شود و در بهشت زهرا به پایان می رسد، را ادای احترام به مقام شامخ شهدای والا مقام انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در این مراسم بر سر مزار شهدا حاضر شده و با حرکات نمادین و با پرچم های دهه فجر، این ایام مبارک و میمون را گرامی می داریم.

رییس کلوپ موتورسواران کشور در خصوص اجرای تور موتورسواران کشور افزود: این تورها در ایام خاص(مناسبتهای ملی و مذهبی) همانند برگزاری نخستین تور در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور زنده نگه داشتن  نام و یاد آن ها و همچنین ترویج راه آنان و حفظ ارزش های امام راحل و انقلاب در بین جوانان می باشد.

باقری در ادامه اظهارداشت: امید می رود با یاری و مساعدت مسئولان مربوطه روند برگزاری این برنامه ها که به منظور حفظ ارزش های نظام و فرهنگ سازی در میان جوانان ادامه خواهد داشت به روش بهتر تسهیل و مهیا گردد.

سرپرست برگزاری چهارمین تور رسمی موتور سواران کشور افزود: این تور ساعت 9 صبح از مقابل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری آغاز می شود. علاقمندان شرکت در تور، برای هماهنگی  می توانند با واحد روابط عمومی کلوپ 09192545396 تماس حاصل فرمایند. وی اضافه کرد: ضمنا برای شرکت کنندگان در این مراسم تدارک ناهار دیده شده است.



.

 

برچسب ها : چهارمین تور رسمی موتور سواران فراخوان ثبت نام موتورسواران سنگین آزاد سعیدباقری سرپرست تور موتور سواران

اخبار روز
ضمیمه