تاریخ انتشار:1399/11/22
رژه موتورهای سبک و سنگین در روز ۲۲بهمن

پنجمین تور رسمی موتورسوراری در تهران

رژه موتورهای سبک و سنگین در روز ۲۲بهمن

اقتصادسرآمد - رئیس کلوپ موتورسواران کشور با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: همانطور که مستحضرید کلوپ رسمی موتورسواران کشور همزمان با چهل و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲بهمن ۱۳۹۹ پنجمین تور رسمی خود را با تعداد۲۶۰موتور پلاک ملی و ۴۲ موتور سنگین برگزار کردند.

سعید باقری در این رابطه به خبرنگار روزنامه اقتصادسرآمد افزود،این تور با همکاری و همراهی مجموعه سپاه پاسداران تهران (محمد رسول الله) و زیر نظر کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور از مبدا میدان سپاه تا میدان آزادی به صورت گروهی و متحدالشکل برگزار گردید.
وی اظهارداشت: با توجه به برگزاری چندین تور موفق که در رسانه های رسمی کشور هم منعکس شد،در نظر داریم پس از اتمام همه گیری ویروس کرونا و با لطف و عنایت خداوند متعال اولین تور رسمی بین المللی موتورسواری کشور را به مقصد کربلا معلی برگزار کنیم و پس از آن به دیگر کشور ها نیز سفر خواهیم کرد.
 رییس کلوپ موتورسواران کشور در پایان با قدردانی از زحمات مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، اربابی و درویشی و مجموعه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی،مجموعه سپاه پاسداران (محمد رسول الله) و همچنین گروه های برتر موتورسواران (بنلی سواران،کلیک سواران و بابی تراولز) و گروه های مردمی افزود انشالله برنامه های  آتی این کلوپ متعاقبا اعلام می گردد،

 

برچسب ها : کلوپ موتورسواران رژه موتورهای سبک و سنگین پنجمین تور رسمی موتورسوراری

اخبار روز
ضمیمه