تاریخ انتشار:1399/12/26
اهمیت منطقه آزاد انزلی در توسعه و پیشرفت استان گیلان

دیدار نماینده مردم شهرستان بندرانزلی در مجلس با و دبیر شوریعالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی

اهمیت منطقه آزاد انزلی در توسعه و پیشرفت استان گیلان

اقتصادسرآمد- نماینده مردم شهرستان بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اقتصادسرآمد، احمد دنیامالی، در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از اینکه فردی با سوابق درخشان و از خانواده مناطق آزاد سکاندار دبیری شورایعالی شده است، برای کمک و همفکری در خصوص ضروریات این مناطق و رفع موانع و مشکلات قانونی در مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرد.
دنیامالی با تایید اهمیت کارکرد منطقه آزاد انزلی در توسعه و پیشرفت استان گیلان بر ضرورت انتفاع شهرستان انزلی از دستاوردهای این منطقه تاکید کرد..
او در ادامه با برشمردن شرایط خاص بندرانزلی بر ضرروت تبادل و تکامل ظرفیت این بندر با بندر کاسپین منطقه آزاد انزلی اشاره کرد.
نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص لزوم بکارگیری نیروهای توانمند بومی بویژه در پست های مدیریتی، همچنین تلاش برای حمایت از تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که باعث ایجاد انگیزه در بین مردم شهرستان می شود تاکید کرد.
دنیامالی در ادامه به ظرفیت گردشگری استان گیلان به خصوص شهر انزلی اشاره کرد و گفت: انتظار میرود منطقه آزاد انزلی تکمیل کننده و پشتیبان این پتانسیل ها بویژه در حوزه توسعه بومگردی با هدف اشتغال افراد بومی باشد که باید این امر به شکل ویژه مورد توجه قرارگیرد..
او در بخش دیگری از صحبت های خود به لایحه افزایش محدوده منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و افزود: رویکرد توسعه ای در هر کجا که باشد قطعا مثمرثمر خواهد بود، اما این بدان معنی نیست که بدون مطالعه و دقت در جزیٔیات تصمیم گیری شود و پیشنهاد داد این طرح مبتنی بر امکان توسعه صنعتی، امکان سنجی و پیگیری شود.
نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مناطق آزاد برای توسعه اقتصادی کشور فرصت بسیار ارزشمندی است، اما ضروری است نگاه و نگرش بر این مناطق فرا محلی و فرا منطقه ای باشد و با رویکرد ملی و بین المللی شرایط مطلوب توسعه را رقم بزنند

برچسب ها : نماینده مجلس بندر انزلی توسعه گیلان

اخبار روز
ضمیمه