تاریخ انتشار:1399/12/27
مدیر روابط عمومی بیمه رازی منصوب شد
اقتصادسرآمد -دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی، طی حکمی ناصرالدین اسلامی فرد را به سمت مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی منصوب کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، اسلامی فرد دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله ؛ مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت ، مدیر فضای مجازی وزارت صنعت ، مدیر روابط عمومی بیمه دی ، مشاور رسانه ای ایمیدرو و نمایشگاه بین المللی تهران و عضو شورای مدیران روابط عمومی بیمه مرکزی میباشد .وی همچنین مدیرمسئولی چند رسانه را در کارنامه خود دارد. اسلامی فرد دارای مدرک کارشناسی خبر، کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک و دکتری مدیریت کسب و کار است.
علی جباری با تقدیر از زحمات خانم محمدی در زمان تصدی روابط عمومی بیمه رازی، ابراز امیدواری کرد با حضور ناصرالدین اسلامی فرد و با بکارگیری همه توان و ظرفیت رسانه ای، نسبت به تحقق اهداف بنیادین، ارتقاء جایگاه بیمه رازی در صنعت بیمه و افزایش کارآمدی شرکت به عنوان بیمه گر حرفه ای صورت پذیرد.
مدیرعامل بیمه رازی افزود: بیمه رازی با ترسیم اهداف و استراتژی های بنیادین و تدوین نقشه راه و بکارگیری مدیران با تجربه و شایسته ، خود را برای تغییر و تحول اساسی و بیمه گری حرفه ای و خدمت هرچه بیشتر به مردم آماده میکند .
وی تصریح کرد: در این تحول ، نقش نمایندگان و شعب بیمه رازی بسیار پررنگ است.
جباری با تاکید بر خط و مشی های سه گانه: افزایش سهم بازار و توسعه کمی و کیفی پرتفوی، پرداخت بهینه خسارت و سودآوری شعب و نمایندگی ها توام با خلاقیت و نوآوری در توسعه خدمات دیجیتال در راستای تحول و سرآمدی شرکت ، اقدامات ابتکارانه روابط عمومی را در این خصوص خواستار شد.
علی جباری با تقدیر از زحمات خانم محمدی در زمان تصدی روابط عمومی بیمه رازی، ابراز امیدواری کرد با حضور ناصرالدین اسلامی فرد و با بکارگیری همه توان و ظرفیت رسانه ای، نسبت به تحقق اهداف بنیادین، ارتقاء جایگاه بیمه رازی در صنعت بیمه و افزایش کارآمدی شرکت به عنوان بیمه گر حرفه ای صورت پذیرد.
مدیرعامل بیمه رازی افزود: بیمه رازی با ترسیم اهداف و استراتژی های بنیادین و تدوین نقشه راه و بکارگیری مدیران با تجربه و شایسته ، خود را برای تغییر و تحول اساسی و بیمه گری حرفه ای و خدمت هرچه بیشتر به مردم آماده میکند .
وی تصریح کرد: در این تحول ، نقش نمایندگان و شعب بیمه رازی بسیار پررنگ است.
جباری با تاکید بر خط و مشی های سه گانه: افزایش سهم بازار و توسعه کمی و کیفی پرتفوی، پرداخت بهینه خسارت و سودآوری شعب و نمایندگی ها توام با خلاقیت و نوآوری در توسعه خدمات دیجیتال در راستای تحول و سرآمدی شرکت ، اقدامات ابتکارانه روابط عمومی را در این خصوص خواستار شد.
برچسب ها : بیمه رازی انتصاب جدید مشاور وزری صنعت
اخبار روز
-
مناطق آزاد محور توسعه زیرساختهای دریایی و لجستیکی کشور
-
بررسی توسعه اقتصاد دیجیتال در مناطق آزاد
-
وزارت راه و شهرسازی جلوتر از برنامه در ترانزیت و صنعتیسازی مسکن
-
ایران آماده توسعه همکاریهای جهانی در حوزه گردشگری پایدار است
-
مزرعه پرورش ماهی قرهبلاغ سرپلذهاب آماده ورود به چرخه تولید آبزیان
-
سالنامه آماری سازمان شیلات ایران
-
افزایش ۴۶ درصدی جابهجایی کالا در بنادر شرق هرمزگان طی سال جاری
-
بازدید سفیر چین از بندر آستارا و بررسی فرصتهای سرمایهگذاری و کریدور میانی
-
تقویت اقتصاد شرکتهای مسافری، زمینهساز ارتقای خدمات ریلی
-
تحقق بیش از ۸۰ درصد احکام برنامه هفتم در وزارت راه و شهرسازی
-
سرآمد، یک روزنامه برای ایران دریایی
-
به بهانه ۱۱سالگی سرآمد و موفقیت های اخیرش
-
سرنوشت مبهم سیاست آبی و تکرار خطاهای استراتژیک
-
پایش آلودگیهای دریایی مَکُران در ۱۵۶ ایستگاه انجام شد
-
گسست نسلی در پیوند فرهنگ و دریا
-
ضربه تعطیلی دولت آمریکا به سفرهای هوایی
-
پشتپرده تعلیق قرارداد گازی مصر و اسرائیل
-
سهم ناچیز ایران در ترانزیت ۱۵میلیارد تنی جهان !
-
نمایش راه آهن در اوج بیتوجهی به رقابتهای ریلی منطقه
-
قطارهای کانتینری روسی در راه تهران
