تاریخ انتشار:1400/1/27
یک انتصاب شایسته سالارانه

به بهانه انتصاب دکتر سعدی عنصر خوزستانی

یک انتصاب شایسته سالارانه

اقتصادسرآمد - دکترکریم طالقانی به بهانه انتصاب دکتر سعدی عنصر خوزستانی در قوه قضاییه یادداشتی منتشر کرد.


دکترکریم طالقانی - اقتصادسرآمد - خوزستان به پتانسیل های غنی زمینی و زیرزمینی شهرت دارد. هرچند تصویر واقعیت موجود حکایت از برخوردارنبودن این خطه ازنعمت های خدادادی به دلیل بی تدبیری برخی مدیران و کارگزاران کشووردارد.اما نعمت وسرمایه بالفعل وبالقوه استان خوزستان نیروهای کارآمد انسانی است که به دلیل عدم استفاده ازتوان فکری، پاکدستی وسلامت اقتصادی آن ها نه تنها استان بلکه کشورنیز از وجودشان آن گونه که باید و شاید بهره نبرده است.

نگارنده هرچند کمتربه تمجید متولیان مسئولان می پردازد اما نمی توان به سادگی ازحسن انتخاب وانتصاب دکترشیخ سعیدسعدی به سمت مدیرکل آموزش قوه قضاییه گذشت. شخصیتی فاضل که نخست درمضیف و دیوان پرورش یافت وآموخته های عرفی رابا یافته های حوزوی درآمیخت تا تلفیقی از شرع وعرف را درهم آمیزد و با دروس دانشگاهی قانون را نیزبیاموزد و به داشته های خود بیفزاید.

تفکر و زیرساخت شوراهای حل اختلاف و حفاظت اجتماعی کشورایده این بزرگواربود که مورداستقبال رییس ومدیران وقت قوه قضاییه قرارگرفت. ضمن تهنیت حسن انتخاب این فرزند برومندخطه جنوب و ایثارگر دفاع مقدس با سوابق درخشان فرماندهی محوردرخطوط مقدم مسئولیت های خطیرشناسایی و اطلاعات برون مرزی و نیزفرماندهی کمیته های انقلاب اسلامی انتظارایجاد تحول جهادی وخلاقیت درحوزه آموزش قوه قضاییه درخواستی منطقی به نظرمی رسد که به دست توانای ایشان ان شالله  محقق خواهدشد.

بنده به عنوان روزنامه نگار و به نمایندگی افکارعمومی به ویژه اساتید حوزه و دانشگاه،ایثارگران،سران عشایر و طوایف عرب، الوار و بختیاری، فعالان فرهنگی،اجتماعی خوزستان برای ایشان موفقیت توام باعزت مسئلت دارد.
 

برچسب ها : سید سعید سعدی انتصاب مدیر کل آموزش قضاییه آموزش دستگاه قضا

اخبار روز
ضمیمه