تاریخ انتشار:1400/1/29
تاکید معاون مطبوعاتی بر نقش موثر رسانهها در انتخابات
رسانهها باید انعکاس دهنده همه صداها باشند
اقتصادسرآمد - معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر ماهیت دوسویه رسانه گفت: رسانهها باید انعکاس دهنده همه صداها باشند.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد خُدادی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره نقش رسانهها در حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات، با بیان این که در صورت نبودن بسترِ رسانه، مردم از انتخابات و نتیجه آن مطلع نمیشوند، گفت: رسانهها در زمینه حضور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح نقش مهمی را بر عهده دارند.
وی با اشاره به کارکرد تبیینی رسانهها در انتخابات، افزود: آینده معیشتی، امنیتی، مناسباتی و محیطی مردم در گرو نقشآفرینی در انتخابات است.
خدادی وظیفه رسانهها را منطبقسازی اطلاعات با واقعیات دانست و اضافه کرد: رسانهها ضمن ارائه اطلاعات کاربردی و کارکردی، باید انعکاس دهنده همه صداها باشند.
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نقش رسانهها را اطلاعرسانی به مردم در مسیر انتخابِ صحیح دانست و گفت: رسانهها به جای پرداختن به اسامی باید به تبیین برنامهها بپردازند.
خُدادی با اشاره به این که برخی از رسانهها فقط نقدها را منتشر میکنند، تصریح کرد: نباید جریان رسانهای ما فقط نقاط تاریک و نقطه ضعفها را به مردم نشان دهند.
معاون مطبوعاتی در همین رابطه بر لزوم دو سویه بودن و روشن گرا بودن رسانه تاکید کرد و افزود: در کنار نقاط تاریک و نقدها باید نسخههای پیشنهادی هم ارائه شوند.
خُدادی با تاکید بر ماهیت دوسویه رسانه خاطرنشان کرد: رسانههایی که با جریان یکطرفه فعالیت میکنند همان بولتن و بروشور هستند.
وی با بیان این که رسانه نه تنها در انتخابات بلکه در همه انتخابهای زندگی روزمره هم نقش آفرینی میکند، خاطرنشان کرد: موفقیت یک رسانه در گرو ارائه راه حلها در کنار بیان مشکلات و از دیدگاه افراد مختلف است.
وی با اشاره به کارکرد تبیینی رسانهها در انتخابات، افزود: آینده معیشتی، امنیتی، مناسباتی و محیطی مردم در گرو نقشآفرینی در انتخابات است.
خدادی وظیفه رسانهها را منطبقسازی اطلاعات با واقعیات دانست و اضافه کرد: رسانهها ضمن ارائه اطلاعات کاربردی و کارکردی، باید انعکاس دهنده همه صداها باشند.
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نقش رسانهها را اطلاعرسانی به مردم در مسیر انتخابِ صحیح دانست و گفت: رسانهها به جای پرداختن به اسامی باید به تبیین برنامهها بپردازند.
خُدادی با اشاره به این که برخی از رسانهها فقط نقدها را منتشر میکنند، تصریح کرد: نباید جریان رسانهای ما فقط نقاط تاریک و نقطه ضعفها را به مردم نشان دهند.
معاون مطبوعاتی در همین رابطه بر لزوم دو سویه بودن و روشن گرا بودن رسانه تاکید کرد و افزود: در کنار نقاط تاریک و نقدها باید نسخههای پیشنهادی هم ارائه شوند.
خُدادی با تاکید بر ماهیت دوسویه رسانه خاطرنشان کرد: رسانههایی که با جریان یکطرفه فعالیت میکنند همان بولتن و بروشور هستند.
وی با بیان این که رسانه نه تنها در انتخابات بلکه در همه انتخابهای زندگی روزمره هم نقش آفرینی میکند، خاطرنشان کرد: موفقیت یک رسانه در گرو ارائه راه حلها در کنار بیان مشکلات و از دیدگاه افراد مختلف است.
برچسب ها : رسانهها در انتخابات معاون مطبوعاتی وزیر انتخابات 1400
اخبار روز
-
مشارکت بنیاد برکت در تولید ۱۰ هزار پایند الکترونیکی
-
اظهارات رئیس روسنفت درباره تاثیر مازاد تولید بر تلاشهای اوپک پلاس
-
عصری با رضا عبدالهی در ویژه برنامه «سیب نقره ای»
-
امضای تفاهم نامه همکاری میان بانک سرمایه و هلدینگ پتروفرهنگ
-
مهدی بیرانوند برگزیده دوره دکتری روزنامهنگاری و رسانه دانشگاه هارویست آماریلو تگزاس آمریکا شد
-
حضور بنیاد برکت در سی یکمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی ایران
-
نیم نگاهی به انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری
-
در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صورت گرفت؛
-
پرداخت تسهیلات قرضالحسنه به کسب و کارهای آسیبدیده
-
یک سر و گردن بالاتر از همه
-
آشنایی با کفپوش عایق برق فشار قوی
-
«معلم خصوصی ارزان و آنلاین برای شب امتحان» با یک تلفن!
-
تقدیرشرکت آب و نیرو از قهرمانان ورزشی شهرستان گتوند در مسابقات جهانی
-
راه اندازی کارگاه تولید شمش آلومینیوم از ضایعات
-
آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
-
پرداخت 2200 میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
-
توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
-
تغییر نگاه به سرمایهگذاریها موجب شده تا بسیاری از دعواهای حقوقی با مذاکرات حل شود
-
بهسازی فضاهای بی دفاع شهری جهت کاهش آسیب های اجتماعی
-
تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمینهای کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار