تاریخ انتشار:1400/1/29
تاکید معاون مطبوعاتی بر نقش موثر رسانهها در انتخابات
رسانهها باید انعکاس دهنده همه صداها باشند
اقتصادسرآمد - معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر ماهیت دوسویه رسانه گفت: رسانهها باید انعکاس دهنده همه صداها باشند.
به گزارش اقتصادسرآمد، محمد خُدادی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره نقش رسانهها در حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات، با بیان این که در صورت نبودن بسترِ رسانه، مردم از انتخابات و نتیجه آن مطلع نمیشوند، گفت: رسانهها در زمینه حضور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح نقش مهمی را بر عهده دارند.
وی با اشاره به کارکرد تبیینی رسانهها در انتخابات، افزود: آینده معیشتی، امنیتی، مناسباتی و محیطی مردم در گرو نقشآفرینی در انتخابات است.
خدادی وظیفه رسانهها را منطبقسازی اطلاعات با واقعیات دانست و اضافه کرد: رسانهها ضمن ارائه اطلاعات کاربردی و کارکردی، باید انعکاس دهنده همه صداها باشند.
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نقش رسانهها را اطلاعرسانی به مردم در مسیر انتخابِ صحیح دانست و گفت: رسانهها به جای پرداختن به اسامی باید به تبیین برنامهها بپردازند.
خُدادی با اشاره به این که برخی از رسانهها فقط نقدها را منتشر میکنند، تصریح کرد: نباید جریان رسانهای ما فقط نقاط تاریک و نقطه ضعفها را به مردم نشان دهند.
معاون مطبوعاتی در همین رابطه بر لزوم دو سویه بودن و روشن گرا بودن رسانه تاکید کرد و افزود: در کنار نقاط تاریک و نقدها باید نسخههای پیشنهادی هم ارائه شوند.
خُدادی با تاکید بر ماهیت دوسویه رسانه خاطرنشان کرد: رسانههایی که با جریان یکطرفه فعالیت میکنند همان بولتن و بروشور هستند.
وی با بیان این که رسانه نه تنها در انتخابات بلکه در همه انتخابهای زندگی روزمره هم نقش آفرینی میکند، خاطرنشان کرد: موفقیت یک رسانه در گرو ارائه راه حلها در کنار بیان مشکلات و از دیدگاه افراد مختلف است.
وی با اشاره به کارکرد تبیینی رسانهها در انتخابات، افزود: آینده معیشتی، امنیتی، مناسباتی و محیطی مردم در گرو نقشآفرینی در انتخابات است.
خدادی وظیفه رسانهها را منطبقسازی اطلاعات با واقعیات دانست و اضافه کرد: رسانهها ضمن ارائه اطلاعات کاربردی و کارکردی، باید انعکاس دهنده همه صداها باشند.
معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نقش رسانهها را اطلاعرسانی به مردم در مسیر انتخابِ صحیح دانست و گفت: رسانهها به جای پرداختن به اسامی باید به تبیین برنامهها بپردازند.
خُدادی با اشاره به این که برخی از رسانهها فقط نقدها را منتشر میکنند، تصریح کرد: نباید جریان رسانهای ما فقط نقاط تاریک و نقطه ضعفها را به مردم نشان دهند.
معاون مطبوعاتی در همین رابطه بر لزوم دو سویه بودن و روشن گرا بودن رسانه تاکید کرد و افزود: در کنار نقاط تاریک و نقدها باید نسخههای پیشنهادی هم ارائه شوند.
خُدادی با تاکید بر ماهیت دوسویه رسانه خاطرنشان کرد: رسانههایی که با جریان یکطرفه فعالیت میکنند همان بولتن و بروشور هستند.
وی با بیان این که رسانه نه تنها در انتخابات بلکه در همه انتخابهای زندگی روزمره هم نقش آفرینی میکند، خاطرنشان کرد: موفقیت یک رسانه در گرو ارائه راه حلها در کنار بیان مشکلات و از دیدگاه افراد مختلف است.
برچسب ها : رسانهها در انتخابات معاون مطبوعاتی وزیر انتخابات 1400
اخبار روز
-
مدیرعامل جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد
-
پرندگان آبگون در گالری کاف نمایش داده می شود
-
کتاب " چه، زندگی و جاودانگی یک چریک " اثر مهدی بیرانوند روژمان رونمایی شد
-
گزارش رسمی از کتاب داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج در صدا و سیما
-
ارتقای زیبایی بصری منطقه یک؛ رنگ آمیزی کافوها و جداول تا المان های شهری
-
انجمن مدیران روزنامه های غیردولتی خواستار لغو ابلاغیه عدم انتشار آگهیهای ثبتی در مطبوعات شد
-
برنامهها و راهبردهای سازمان تأمین اجتماعی در دوره مدیریتی جدید
-
ماجرای خودرو های دپو شده در پارکینگ ایرانخودرو دیزل چه بود؟
-
حضور پر قدرت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه های تهران و تبریز
-
دعوت مدیرعامل راهآهن از کارشناسان فنی ریلی اسپانیا برای راهاندازی قطارهای پُرسرعت
-
گشایش همایش ملی صنعت گردشگری «هَمسنگار» در جزیره قشم
-
کتابخانه مجازی شهدای دولت و شهدای جزیره قشم رونمایی شد
-
رضایتمندی حداکثری فرماندهان و خدمه کشتیهای متردد به بندر امام(ره)
-
کتاب «داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج» اثر مهدی بیرانوند
-
انتصاب نماینده رئیس جمهور در هماهنگی اجرای سیاستهای کلی توسعه دریامحور
-
ایزوایکو نماد اقتصاد دریا محور است و باید نگاه ویژهای به آن شود
-
نقش بینظیر پیشکسوتان دفاع مقدس در شکلگیری فرهنگ مقاومت و ایستادگی
-
ادعای استخدام خارج از چارچوب نیروهای قراردادی کذب است
-
دوره های جامع آموزش ادمینی و طراحی سایت همراه با استخدام و معرفی به بازار کار رایگان
-
صدا و سیما باید اخبار را امانتدارانه به مخاطب منتقل کند تا اعتماد مخاطب را جلب کند