تاریخ انتشار:1400/3/8
آغاز فعالیت ستاد مردمی فرزندان انقلاب اسلامی حامیان آیت الله رئیسی در لرستان

باحضور نماینده ستاد مرکزی فرزندان انقلاب دکتر رئیسی،

آغاز فعالیت ستاد مردمی فرزندان انقلاب اسلامی حامیان آیت الله رئیسی در لرستان

اقتصادسرآمد - طی مراسمی ستاد مردمی فرزندان انقلاب اسلامی حامیان آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در لرستان افتتاح و راه اندازی شد

به گزارش اقتصادسرآمد، روز جمعه هفتم خردادماه، باحضور حسین توسلی امجد ، نماینده ستاد مرکزی فرزندان انقلاب آیت الله دکتر رئیسی، ستاد مردمی فرزندان انقلاب اسلامی لرستان افتتاح و دکتر حاج رضا رضایی  به عنوان مدیر ستاد استان معرفی و منصوب شد.

در این مراسم که با حضور نمایندگان کمیته‌های تخصصی و مختلف این ستاد برگزار شد، اهداف و برنامه‌های دولت آیت‌الله رئیسی، توسط حسین توسلی امجد بیان و تشریح  شد.

 در ادامه این مراسم توسلی امجد بر اتحاد و یکپارچگی بیش از پیش اعضای کمیته ها و ستادهای آیت‌الله رئیسی در سراسر کشور با محوریت ستاد مرکزی تأکید کردند.
«انتخابات اگر بر مبنای شناخت صورت نگیرد اقتصاد و سایر فعالیت ها را با مشکل و رکود، مواجه می کند و صرفا هزینه های غیر قابل جبران به مجموعه نظام تحمیل خواهد کرد.»

بر اساس این گزارش چندی پیش در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، شورای هماهنگی فرزندان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای اعلام موجودیت کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

انتخابات مظهر خداباوری، مردم‌باوری و خودباوری است. (مقام مععظم رهبری)

اینک و پس از گذار از شرایطی که جهان متخاصم و حتی برخی از سست باوران گمان می کردند که با برجام نافرجام کارکردهای مولفه های انقلاب اسلامی را دچار خدشه کرده اند، ولی مردم مسلمان ایران اسلامی خود را برای انتخابات پرشور آماده می نمایند. انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نقطه عطفی در مسیر فرا روی انقلاب و مردم فراهم می نماید و ضمانت ورود موفق برای حل تمامی مشکلات را فراهم میاورد و به معنی واقعی کلمه در مسیر حل مساله به نحوی که نتیجه آن در "معیشت مردم مشهود و محسوس" می شود و در فضای حقیقی و مجازی حیات ایران و در اشکال مختلف به منصه ظهور برسد.

در فضای سیاسی کشور و در آستانه انتخابات، فرزندان انقلاب اسلامی را بر آن داشت، ضمن هماهنگی و ساماندهی اقشار مختلف و شکل گیری دفاتر در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز نماید.

تجربه دولت " تدبیر و امید" و ناکامی های پیاپی بدنه اجرایی کشور در عرصه " دیپلماسی خارجی" ، "برجام" ، "تحریم اقتصادی" منجر به بحران تمام عیار اقتصادی که سفره مردم را از هر زمان دیگری محدود تر کرد، نشان می دهد که شمار "آرای دولت ها" مبین و ضامن عملکرد موثر آنان نیست و صرفا نشان دهنده سازه های انتخاباتی و کار انتخاباتی آنها در تحریک هیجان و احساسات عموم مردم و توفیق در فاصله گذاری بین شور انتخاباتی مردم و برنامه های عملیاتی دولت ها است.

باید توجه داشت اصلاح طلبان و اذناب آنان در هر دوره به مقتضای منافع این گروه سیاسی به نحو شگفت انگیزی تغییر جایگاه می دهد و همواره تلاش می کند حتی به قیمت گزیدن دم خویش و عبور از اصول خود افراد ناهماهنگ و ناهمگونی را به دامنه خود بیفزاید تا به هر قیمتی صحنه قدرت را از دست ندهد و پس از فرونشستن غبار انتخابات و پایان سهم خواهی خود از موضع منتقد، یأس را به فضای کشور تزریق کند و از همه ارکان و حتی خود عبور کرده و مردم را مایوس و درمانده رها می کند و با وعده درمانی و گفتار پردازی بدون حساب و کتاب صرفا اقدام به تحریک مطالبات مردمی در ابعاد غیر واقعی می کند و نظام را با فشار مطالبات غیر ضروری مواجه می کند.

ما معتقدیم انتخابات پیش رو، صرف نظر از شور انتخاباتی نیازمند "بصیرت انقلابی" و توجه به برنامه ها، نیازهای اساسی ضرورت های ملی و انقلابی و سوابق و کارکردهاست. سخن اصلی در این باب آن است که انتخابات اگر بر مبنای شناخت صورت نگیرد اقتصاد و سایر فعالیت ها را با مشکل و رکود، مواجه می کند  و صرفا هزینه های غیر قابل جبران به مجموعه نظام تحمیل خواهد کرد.

بر این اساس و بر مبنای تکلیف انقلابی و شرعی جمعی از جوانان این مرز و بوم در قالب «شورای هماهنگی فرزندان انقلاب اسلامی»  ضمن تعریف خود ذیل فعالان باورمند به نظام و در راستای حفظ اصول انقلاب اسلامی، با استعانت از بارگاه حضرت حق و با توسل به چشمه سار منویات پرچمدار راستین اسلام انقلابی و امام بصیرت و شجاعت رهبر عظیم الشان انقلاب امام خامنه ای (مد ظله العالی) و در مسیر تابناک پایه گذاری شده از سوی معمار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و با همراهی مردم ایران اسلامی و از میان مردم در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری، در سراسر کشور حضور فعال خواهد داشت.

شورای هماهنگی فرزندان انقلاب اسلامی به مقتضای خواستگاه خود با همراهی اقشار جامعه بالاخص جوانان، مومن انقلابی و مشتاقان توفیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبانی ذیل را در انتخابات پیش رو مجدانه پیگیری خواهد کرد:

1-مدیریت جهادی: یافتن راه حل قطعی بخش عظیمی از مشکلات انباشته اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیازمند اقدامات قاطع و کار جهادی است.

2-توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی و تولید به عنوان قوای محرکه درونزایی اقتصاد: اقتصاد مقاومتی حاصل بینش عمیق مقام معظم رهبری نسبت به مشکلات کشور در عرصه اقتصادی است. دولت آینده چنانچه مسیر تقویت واقعی تولید و باز گرداندن امکانات متوقف تولید را به مسیر تولید در پیش نگیرد فرصت های طلایی باقیمانده در این خصوص را از دست خواهد داد و به زودی و پس از فرونشستن غبار برجام و نظایر آن واقعیت های اقتصاد متکی و رانتخوار بزودی گریبان کشور راخواهد فشرد.

3-برخورد قاطع با فساد: جریان خزنده فساد ماننده تزریق قطره قطره اسید در ریشه درخت تناور انقلاب اسلامی است. واقعیت آن است بخش مهمی از فساد، رانت، توزیع نابرابر فرصت ها و زمینه سازی آنها از دولت ها آغاز می شود و ساختار دولت آتی می باید در اسرع وقت با شدت در برابر فساد در ارکان اجرایی کشور مبارزه کند.

4-پی گرفتن مسیر ارتقای اقتدار انقلاب اسلامی: اقتدار ایران اسلامی شاخص های متعددی دارد، از اقتصاد تا صنایع دفاعی و از مذاکرات و معاهدات خارجی تا عملکرد دولت در بحران ها و جلب مشارکت و حمایت اجتماعی را در بر می گیرد و دولت در این شاخص حساس موظف است اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مد نظر قرار دهد.

5-توجه ویژه به اصول بیانیه گام دوم انقلاب: بیانیه بی نظیر گام دوم انقلاب، راهگشای فراروی فعالیت دولت ها و سایر ارکان اجرایی کشور است. دولت آینده بی کم و کاست موظف است تمامی شاخص های این سند راهگشا را در تمامی ارکان خود بسط دهد.

در این راستا شورای هماهنگی فرزندان انقلاب اسلامی با سرلوحه قرار دادن فرامین رهبر معظم انقلاب  اسلامی تمامی مساعی خود را در جهت شناخت و تشخیص کاندیدای اصلح ‌انتخابات در تحقق مطالبات خود بکار می بندد و تلاش می نماید عرصه انتخابات آتی ریاست جمهوری ضمن برخورداری از شور و نشاط، به درک تخصصی و کارشناسی مجهز گردد و صرفا دو قطبی های کاذب باعث راندن جامعه به مسیر انتخاب غیر اصلح نگردد.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

برچسب ها : حسین توسلی امجد آغاز فعالیت ستاد فرزندان انقلاب اسلامی آیت الله رئیسی در لرستان شورای هماهنگی فرزندان انقلاب اسلامی ستاد آیت الله رییسی در لرستان

اخبار روز
ضمیمه