تاریخ انتشار:1400/4/5
مشارکت مجتمع های مسکونی شمال تهران جهت نصب نیروگاه های خورشیدی

مشارکت مجتمع های مسکونی شمال تهران جهت نصب نیروگاه های خورشیدی

اقتصادسرآمد - رئیس اداره محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری منطقه یک : نیروگاه های خورشیدی با مشارکت سازندگان منطقه یک در مجتمع های مسکونی شمال تهران نصب می شود.


به گزارش اقتصادسرآمد از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، آسیه اقدسی رئیس اداره محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری این منطقه در نشست مشترک با جمعی از سازندگان شمال تهران که با حضور مدیران اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، نمایندگان شهرسازی اداره کل محیط زیست و همچنین شهرسازی منطقه یک برگزار شد اظهار داشت: با توجه به مصرف روز افزون سوخت های فسیلی و آلودگی های محیطی نیاز به توسعه و احداث نیروگاه های خورشیدی در سطح شهر بیش از گذشته احساس می شود چرا که به حل مشکلات آلودگی های زیست محیطی کمک قابل ملاحظه ای می کند.

او محوریت این جلسه را رفع موانع در استفاده از انرژی های تجدید پذیر در مجتمع های مسکونی جهت تامین قسمتی از برق مصرفی دانست و گفت: در این جلسه به لزوم بهره وری و رعایت استانداردها در استفاده از پنل های خورشیدی در سازه های شمال تهران پرداخته و از سازندگان خواسته شد برای کاهش مصرف انرژی، مجتمع های خود را به نیروگاه خورشیدی مجهز کنند.

اقدسی تصریح کرد: شهرداری منطقه یک در راستای اجرای بهینه این طرح آماده ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم به متقاضیان است تا مجتمع های مسکونی منطقه یک بتوانند مصرف انرژی را کاهش دهند.

برچسب ها : اقدسی رئیس اداره محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری شهرداری منطقه یک تهران انرژی خورشیدی

اخبار روز
ضمیمه