تاریخ انتشار:1400/4/7
رویداد مشارکتی همسایه هم در محله ایوانک عملیاتی شد

با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهری منطقه دو

رویداد مشارکتی همسایه هم در محله ایوانک عملیاتی شد

روزنامه اقتصادسرآمد - رویداد همسایه هم با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهری منطقه 2 و کاشت باغچه مشارکتی در محله ایوانک عملیاتی شد.

به گزارش اقتصادسرآمد از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، حسن صفات، شهردار منطقه دو در این مراسم که با حضور مدیران شهری و ساکنان محله ایوانک برگزار شد گفت: رویداد همسایه هم با هدف ایجاد رفتار پایدار و جلب مشارکت شهروندان در محلات به عنوان یکی از فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: حفظ محیط زیست و مدیریت پسماند یکی از معضلات مهم ملی و شهری است که تنها با مشارکت فعال شهروندان قابل بهره‌برداری است و این مساله نیازمند برنامه‌ریزی در حوزه فرهنگی و آموزشی است.

شهردار منطقه 2 با تشکر از استقبال و مشارکت حداکثری شهروندان محله ایوانک در طرح "کاشت و نگهداشت مشارکتی گل و گیاه در محیط همسایگی" و طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی افزود: امید می‌رود با اجرای پویش آپارتمان نشینی و همچنین مشارکت شهروندان بتوانیم در مسیر ایجاد شهر ایده‌آل حرکت کنیم.

براساس گزارش اقتصادسرآمد، رویداد همسایه هم با مشارکت شهروندان و اجرای برنامه‌هایی در زمینه کاشت و نگهداشت فضای سبز و زیباسازی منظر شهری در محله ایوانک به عنوان دومین محله عملیاتی شد که در این طرح کاشت گیاهان دارویی در باغچه همسایه هم با مشارکت شهروندان اجرا شد و همچنین کودکان ساکن در این محلات نیز به نقاشی با محوریت موضوعی بازیافت و تفکیک زباله پرداختند.

نصب المان آپارتمان نشینی، طراحی و رنگ آمیزی دیوارهای منتخب و مشارکت ساکنان در رنگ آمیزی دیوارها، از برنامه‌هایی است که در این محله انجام و در پایان از شهروندان فعال و مسئولیت پذیر و همچنین دانش آموزان برگزیده در مسابقه مجازی "آپارتمان قانونمند من" تقدیر شد.

برچسب ها : شهرداری منطقه دو رویداد همسایه حسن صفات محله ایوانک

اخبار روز
ضمیمه