تاریخ انتشار:1400/4/8
قائممقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش عنوان کرد:
افزایش ۲۵ درصدی تحویل محصولات سایپا به مشتریان
اقتصادسرآمد - قائممقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال جاری، تاکنون توانسته بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو به مشتریان تحویل دهد که این عدد نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد حدود ۲۵ درصدی داشته است.
به گزارش اقتصادسرآمد، مجید باقری درباره وضعیت تولید خودرو در مجموعه سایپا و روند تحویل خودرو به مردم، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا اواخر خردادماه حدود ۱۰۰ هزار خودرو توسط سایپا فاکتور شده، که این عدد در مقایسه با سال گذشته نشان می دهد روند تخصیص خودرو به مردم حدود 25 درصد افزایش پیدا کرده است.
وی ادامه داد: در سال گذشته تحویل خودروهای فروخته شده در سال 98 تا مهرماه سال 99 طول کشید که به منزله 7 ماه تاخیر در تحویل خودروها به دلیل مشکلات ناشی از تحریم ها بود اما در سال جاری با برنامه ریزی های مدون در حوزه تولید و فروش، به جز یک محصول، تمام خودروهای سال 99 تا خردادماه تخصیص یافته و فاکتور شده است.
قائممقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش با بیان اینکه مهم ترین دلیلی که باعث شد تاخیر در تحویل خودروها در سال 98 به اوج خود برسد و سال 99 هم ادامه پیدا کند، شرایط سخت و دشوار تحریم بود، تصریح کرد: ضمن عذرخواهی از مردم به خاطر تاخیرهای گذشته باید اعلام کرد که گروه خودروسازی سایپا موفق شد خردادماه سال جاری به تمام تعهدات سال 99 خود عمل کند و تنها یک مدل خودرو باقی مانده که به علت مشکلات موجود در رنگ آمیزی خودرو معوق شده است.
وی گفت: تخصیص خودروهای سایپا روند رو به بهبودی در پیش گرفته و حتی توانسته ایم برخی از خودروهای تعهد شده خردادماه سال جاری مانند تیبا2 را به روز به مردم تحویل دهیم که این امر نشان دهنده آن است که برنامه ریزی تامین قطعات، تولید محصولات و عرضه خودروها در گروه خودروسازی سایپا شرایط خوبی دارد.
باقری با تاکید بر اینکه شرایط ناشی از تحریم و تلاش برای بی اثر کردن این اقدام ظالمانه، منجر به دستاوردهایی در صنعت خودرو به ویژه گروه خودروسازی سایپا شد، افزود: دستاوردهای ناشی از این تلاش ها منجر به تولد "سایپای نوین" شد، چرا که توانستیم در زمان تحریم خودروی پراید را از خط تولید خارج کنیم، شاهین را طراحی و عرضه کنیم، خودروهای کوییک.اس و ساینا.اس را وارد بازار کنیم و در زمینه عمل به تعهدات معوق ناشی از تحریم نیز با برنامه ریزی مدون به شرایط مناسب تری برسیم.
وی ادامه داد: در سال گذشته تحویل خودروهای فروخته شده در سال 98 تا مهرماه سال 99 طول کشید که به منزله 7 ماه تاخیر در تحویل خودروها به دلیل مشکلات ناشی از تحریم ها بود اما در سال جاری با برنامه ریزی های مدون در حوزه تولید و فروش، به جز یک محصول، تمام خودروهای سال 99 تا خردادماه تخصیص یافته و فاکتور شده است.
قائممقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش با بیان اینکه مهم ترین دلیلی که باعث شد تاخیر در تحویل خودروها در سال 98 به اوج خود برسد و سال 99 هم ادامه پیدا کند، شرایط سخت و دشوار تحریم بود، تصریح کرد: ضمن عذرخواهی از مردم به خاطر تاخیرهای گذشته باید اعلام کرد که گروه خودروسازی سایپا موفق شد خردادماه سال جاری به تمام تعهدات سال 99 خود عمل کند و تنها یک مدل خودرو باقی مانده که به علت مشکلات موجود در رنگ آمیزی خودرو معوق شده است.
وی گفت: تخصیص خودروهای سایپا روند رو به بهبودی در پیش گرفته و حتی توانسته ایم برخی از خودروهای تعهد شده خردادماه سال جاری مانند تیبا2 را به روز به مردم تحویل دهیم که این امر نشان دهنده آن است که برنامه ریزی تامین قطعات، تولید محصولات و عرضه خودروها در گروه خودروسازی سایپا شرایط خوبی دارد.
باقری با تاکید بر اینکه شرایط ناشی از تحریم و تلاش برای بی اثر کردن این اقدام ظالمانه، منجر به دستاوردهایی در صنعت خودرو به ویژه گروه خودروسازی سایپا شد، افزود: دستاوردهای ناشی از این تلاش ها منجر به تولد "سایپای نوین" شد، چرا که توانستیم در زمان تحریم خودروی پراید را از خط تولید خارج کنیم، شاهین را طراحی و عرضه کنیم، خودروهای کوییک.اس و ساینا.اس را وارد بازار کنیم و در زمینه عمل به تعهدات معوق ناشی از تحریم نیز با برنامه ریزی مدون به شرایط مناسب تری برسیم.
برچسب ها : سایپا تحویل فوری تولید بالا
اخبار روز
-
مدیرعامل جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد
-
پرندگان آبگون در گالری کاف نمایش داده می شود
-
کتاب " چه، زندگی و جاودانگی یک چریک " اثر مهدی بیرانوند روژمان رونمایی شد
-
گزارش رسمی از کتاب داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج در صدا و سیما
-
ارتقای زیبایی بصری منطقه یک؛ رنگ آمیزی کافوها و جداول تا المان های شهری
-
انجمن مدیران روزنامه های غیردولتی خواستار لغو ابلاغیه عدم انتشار آگهیهای ثبتی در مطبوعات شد
-
برنامهها و راهبردهای سازمان تأمین اجتماعی در دوره مدیریتی جدید
-
ماجرای خودرو های دپو شده در پارکینگ ایرانخودرو دیزل چه بود؟
-
حضور پر قدرت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه های تهران و تبریز
-
دعوت مدیرعامل راهآهن از کارشناسان فنی ریلی اسپانیا برای راهاندازی قطارهای پُرسرعت
-
گشایش همایش ملی صنعت گردشگری «هَمسنگار» در جزیره قشم
-
کتابخانه مجازی شهدای دولت و شهدای جزیره قشم رونمایی شد
-
رضایتمندی حداکثری فرماندهان و خدمه کشتیهای متردد به بندر امام(ره)
-
کتاب «داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج» اثر مهدی بیرانوند
-
انتصاب نماینده رئیس جمهور در هماهنگی اجرای سیاستهای کلی توسعه دریامحور
-
ایزوایکو نماد اقتصاد دریا محور است و باید نگاه ویژهای به آن شود
-
نقش بینظیر پیشکسوتان دفاع مقدس در شکلگیری فرهنگ مقاومت و ایستادگی
-
ادعای استخدام خارج از چارچوب نیروهای قراردادی کذب است
-
دوره های جامع آموزش ادمینی و طراحی سایت همراه با استخدام و معرفی به بازار کار رایگان
-
صدا و سیما باید اخبار را امانتدارانه به مخاطب منتقل کند تا اعتماد مخاطب را جلب کند