تاریخ انتشار:1400/4/12
درخشش مدیران سایپا در دوران تحریم

درخشش مدیران سایپا در دوران تحریم

اقتصادسرآمد - یک نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حمایت از صنعت خودروی کشور گفت: سیاست مجلس حمایت از صنعت خودرو است.

به گزارش اقتصادسرآمد،  حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحد نماینده کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هر کشوری باید صنعت خودرو داشته و از آن حمایت کند، گفت: صنعت خودرو یک صنعت مادر است و موجب تقویت صنایع دیگر و اشتغال پایدار در کشور می‌شود.وی افزود: باید از تولیدات داخلی حمایت شود تا بتوانیم در اقتصاد مقاومتی موفق عمل کنیم.
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: ما دارای قدرت و شرایط خاصی هستیم و باید به تولیدات داخلی به خصوص صنعت خودرو توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
حجت‌الاسلام موحد تصریح کرد: داخلی‌سازی صنعت خودرو یک ضرورت است و باید با تمام توان در جهت توسعه و اشتغال این صنعت گام برداشت.
وی با اشاره به عملکرد مدیران سایپا و نقش این شرکت در افزایش و رونق تولید اظهار داشت: اینجانب معتقدم مدیران سایپا در سال‌های اخیر خیلی خوب درخشیدند و با برنامه‌ریزی‌های دقیق توانستند سطح صنعت خودرو را ارتقا دهند.
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس عنوان کرد: خودروهای جدیدی که از سوی سایپا تولید و روانه بازار می‌شود نشان از عزم مدیران این شرکت برای رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور است.
حجت‌الاسلام موحد گفت: به دلیل مزایا و فواید زیاد صنعت خودرو برای اقتصاد کشور باید این صنعت مورد توجه ویژه قرار گیرد و از همه کسانی که در این عرصه فعالیت دارند حمایت شود

برچسب ها : سایپا نماینده مجلس تحریم

اخبار روز
ضمیمه