تاریخ انتشار:1400/4/21
دعوت بنیانگذار اولین وندینگ ماشین غذای گرم از سرمایه گذاران حرفه ای
وندینگ ماشینهای غذای گرم آینده صنعت غذایی هستند
اقتصادسرآمد-مدیرعامل هلدینگ بین المللی ایتوپیا و بنیانگذار شرکت یومیل؛ با اعلام بهره برداری از دومین دستگاه ارائه غذای گرم شهری، ساخت وندینگ ماشین های غذای گرم شهری در این محموعه را را حاصل تلاش و خلاقیت حلقه فکری عملیاتی می داند که از سال 94 اقدام به راهاندازی و توسعه فناوریهای خلاقانه و جدید در ایران کردند.
به گزارش اقتصادسرآمد، حامد اکبری، بنیانگذار شرکت یومیل که سازنده اولین دستگاههای وندینگ غذای گرم به این شکل در دنیاست، محوریت این فعالیت یومیل را عرضه ارزانقیمت غذای گرم و سالم خواند و گفت: محوریت کار ما این است که یک استریت فود اکونومی کلاس سالم و ارزان ارائه کنیم و بتوانیم نیازهای مصرفکننده نهایی در خیابان مانند کارگران، دانش آموزان، دانشجویان، کاسبان و مغازهداران و قشر مرفهی هم که زمان کمی برای تهیه غذای گرم و سالم دارند را پاسخ بدهیم. این کار توسط ماشین های عرضه غذای گرم در سطح شهر اتفاق خواهد افتاد.وی افزود: یومیل ازنظر ما یعنی یک غذای ایرانی که با بهترین دستور پخت هایی که یک سال برای تهیه آنها تلاش شده است بهصورت گرم، سالم، باکیفیت و بسیار ارزان در سطح شهر به راحتی به دست همه میرسد.
اکبری یومیل را متفاوت از غذای خیابانی به معنای عرفی آن دانست و گفت: به جهت قرارگیری وندینگ ماشینهای یومیل در خیابان و دسترسی آسان شهروندان به آن ممکن است به آن غذای خیابانی گفته شود اما هم به لحاظ کیفیت و هم کلاس کار و هم سلامت و قیمت، محصول یومیل با هیچکدام از غذاهای خیابانی قابل قیاس نیست.
مدیرعامل هلدینگ ایتوپیا از وجود سرمایهگذاران راهبردی در پروژه وندینگ ماشینهای یومیل را یکی از دلایل ارزان بودن و ارزان ماندن غذای یومیل دانست.
حامد اکبری دراینباره گفت: محور اصلی کار وندینگ ماشینهای یومیل ارزان بودن غذای باکیفیت و سالم است که از با دو راهکار خلاقانهی استفاده از «ماشین بهجای مکان» و همچنین «تهیه ارزانتر مواد اولیه» محقق شد.
او ادامه داد: ما در ابتدا به دنبال راهاندازی سیستمی بودیم که بتوانیم مستقل از مکان (محل استقرار برای ارائه مانند رستوران، فروشگاه و ...) فعالیت کرده و بهاینترتیب بالاترین هزینه سربار تولید غذای باکیفیت یعنی تأمین جا و مکان را حذف کنیم و هزینه تمام شده را تا حد ممکن پایین بیاوریم تا غذا را به ارزانترین شکل ممکن عرضه کنیم.
به گفته اکبری در همین راستا تیم خلاق این مجموعه به فکر ساخت وندینگ ماشینهایی افتاد که غذای گرم ارائه کنند: وندینگ ماشین ها تاکنون به این شکل در هیچ جای دنیا استفاده نشدهاند. این دستگاه ها غالباً غذا یا محصولات سرد ارائه میدهند و در یکی دو نقطه از دنیا هم که غذای گرم ارائه می کنند؛ دستگاهها مبتنی بر تکنولوژی ماکروویو هستند و غذای یخچالی را زمان ارائه ظرف چند دقیقه به صورت گرم ارائه می کنند.
اکبری ادامه داد: تفاوت وندینگ ماشین یومیل با نمونههای انگشتشمار دستگاههای ارائه محصول گرم در این است که در آن دستگاهها، غذا یا محصول موردنظر در یخچال نگهداری شده و درنهایت در زمان ارائه گرم میشود اما وندینگ یومیل غذا را بهصورت گرم از آشپزخانه مرکزی به محل دستگاه ارسال کرده و به همان شکل گرم در دمای 70 درجه نگهداری کرده و درنهایت
تحویل مشتری میدهد و مخزن این دستگاه هر دو ساعت یکبار شارژ می شود.
اکبری با دعوت از سرمایهگذاران حرفهای برای مشارکت در تولید انبوه وندینگ ماشین های غذای گرم شهر، درباره بیزینس پلن وندینگ های یومیل گفت: بهصورت کلی ما مجموعه سرمایه پذیری هستیم که در این پروژه هم محور کار را مشارکت با سرمایهگذارهای حرفهای تعریف کردهایم. این مشارکت به چند شکل میتواند انجام شود؛ بهطور مثال دستگاههای یومیل میتواند به یک خریدار فروخته شود و سرمایهگذار از آن بهرهبرداری کند اما سرمایهگذار این اجازه را ندارد که از استانداردهای یومیل عدول کرده و یا قیمتی بالاتر از قیمت مصوب و سراسری یومیل اعلام کند.
به گفته مدیرعامل هلدینگ ایتوپیا بهترین پیشنهاد این مجموعه برای سرمایهگذاران حرفهای بزرگ است که میتوانند درنهایت زنجیره ارزش مشترکی با یومیل داشته باشند: بانکها میتوانند شرکای خوبی برای یومیل باشند چون ورای سود طبیعی یک کار اقتصادی، درآیندِه نزدیک که «پرداخت بر اساس چهره» وندینگ های یومیل با کمک هوش مصنوعی راهاندازی شد، طبیعتاً بانکی که همراه این پروژه است؛ اولین بانکی خواهد بود که خدمات «فیس پیمنت» یا همان پرداخت بر اساس چهره و بدون نیاز به کارت و پول فیزیکی را ارائه میکند.
اکبری درباره چرایی جذابیت این پروژه برای سرمایهگذارها گفت: با توجه به وضعیت اجتماعی و اقتصادی کشور، به جرات اعلام میکنیم آینده صنعت غذای ایران وندینگ ماشین های غذای گرم است. سرمایهگذاران هم در هر مقیاس و سطحی مطالعه کنند رقابتیترین بیزینس کف بازار ایران در حال حاضر یومیل است و این ادعا بهراحتی قابل راستی آزمایی است چون تحقیقهای مفصلی دراینباره انجام شده است که به زودی ارائه میشود.
اکبری یومیل را متفاوت از غذای خیابانی به معنای عرفی آن دانست و گفت: به جهت قرارگیری وندینگ ماشینهای یومیل در خیابان و دسترسی آسان شهروندان به آن ممکن است به آن غذای خیابانی گفته شود اما هم به لحاظ کیفیت و هم کلاس کار و هم سلامت و قیمت، محصول یومیل با هیچکدام از غذاهای خیابانی قابل قیاس نیست.
مدیرعامل هلدینگ ایتوپیا از وجود سرمایهگذاران راهبردی در پروژه وندینگ ماشینهای یومیل را یکی از دلایل ارزان بودن و ارزان ماندن غذای یومیل دانست.
حامد اکبری دراینباره گفت: محور اصلی کار وندینگ ماشینهای یومیل ارزان بودن غذای باکیفیت و سالم است که از با دو راهکار خلاقانهی استفاده از «ماشین بهجای مکان» و همچنین «تهیه ارزانتر مواد اولیه» محقق شد.
او ادامه داد: ما در ابتدا به دنبال راهاندازی سیستمی بودیم که بتوانیم مستقل از مکان (محل استقرار برای ارائه مانند رستوران، فروشگاه و ...) فعالیت کرده و بهاینترتیب بالاترین هزینه سربار تولید غذای باکیفیت یعنی تأمین جا و مکان را حذف کنیم و هزینه تمام شده را تا حد ممکن پایین بیاوریم تا غذا را به ارزانترین شکل ممکن عرضه کنیم.
به گفته اکبری در همین راستا تیم خلاق این مجموعه به فکر ساخت وندینگ ماشینهایی افتاد که غذای گرم ارائه کنند: وندینگ ماشین ها تاکنون به این شکل در هیچ جای دنیا استفاده نشدهاند. این دستگاه ها غالباً غذا یا محصولات سرد ارائه میدهند و در یکی دو نقطه از دنیا هم که غذای گرم ارائه می کنند؛ دستگاهها مبتنی بر تکنولوژی ماکروویو هستند و غذای یخچالی را زمان ارائه ظرف چند دقیقه به صورت گرم ارائه می کنند.
اکبری ادامه داد: تفاوت وندینگ ماشین یومیل با نمونههای انگشتشمار دستگاههای ارائه محصول گرم در این است که در آن دستگاهها، غذا یا محصول موردنظر در یخچال نگهداری شده و درنهایت در زمان ارائه گرم میشود اما وندینگ یومیل غذا را بهصورت گرم از آشپزخانه مرکزی به محل دستگاه ارسال کرده و به همان شکل گرم در دمای 70 درجه نگهداری کرده و درنهایت
تحویل مشتری میدهد و مخزن این دستگاه هر دو ساعت یکبار شارژ می شود.
اکبری با دعوت از سرمایهگذاران حرفهای برای مشارکت در تولید انبوه وندینگ ماشین های غذای گرم شهر، درباره بیزینس پلن وندینگ های یومیل گفت: بهصورت کلی ما مجموعه سرمایه پذیری هستیم که در این پروژه هم محور کار را مشارکت با سرمایهگذارهای حرفهای تعریف کردهایم. این مشارکت به چند شکل میتواند انجام شود؛ بهطور مثال دستگاههای یومیل میتواند به یک خریدار فروخته شود و سرمایهگذار از آن بهرهبرداری کند اما سرمایهگذار این اجازه را ندارد که از استانداردهای یومیل عدول کرده و یا قیمتی بالاتر از قیمت مصوب و سراسری یومیل اعلام کند.
به گفته مدیرعامل هلدینگ ایتوپیا بهترین پیشنهاد این مجموعه برای سرمایهگذاران حرفهای بزرگ است که میتوانند درنهایت زنجیره ارزش مشترکی با یومیل داشته باشند: بانکها میتوانند شرکای خوبی برای یومیل باشند چون ورای سود طبیعی یک کار اقتصادی، درآیندِه نزدیک که «پرداخت بر اساس چهره» وندینگ های یومیل با کمک هوش مصنوعی راهاندازی شد، طبیعتاً بانکی که همراه این پروژه است؛ اولین بانکی خواهد بود که خدمات «فیس پیمنت» یا همان پرداخت بر اساس چهره و بدون نیاز به کارت و پول فیزیکی را ارائه میکند.
اکبری درباره چرایی جذابیت این پروژه برای سرمایهگذارها گفت: با توجه به وضعیت اجتماعی و اقتصادی کشور، به جرات اعلام میکنیم آینده صنعت غذای ایران وندینگ ماشین های غذای گرم است. سرمایهگذاران هم در هر مقیاس و سطحی مطالعه کنند رقابتیترین بیزینس کف بازار ایران در حال حاضر یومیل است و این ادعا بهراحتی قابل راستی آزمایی است چون تحقیقهای مفصلی دراینباره انجام شده است که به زودی ارائه میشود.
برچسب ها : وندینگ غذایی گرم دعوت برای سرمایه گذاری
اخبار روز
-
مدیرعامل جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد
-
پرندگان آبگون در گالری کاف نمایش داده می شود
-
کتاب " چه، زندگی و جاودانگی یک چریک " اثر مهدی بیرانوند روژمان رونمایی شد
-
گزارش رسمی از کتاب داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج در صدا و سیما
-
ارتقای زیبایی بصری منطقه یک؛ رنگ آمیزی کافوها و جداول تا المان های شهری
-
انجمن مدیران روزنامه های غیردولتی خواستار لغو ابلاغیه عدم انتشار آگهیهای ثبتی در مطبوعات شد
-
برنامهها و راهبردهای سازمان تأمین اجتماعی در دوره مدیریتی جدید
-
ماجرای خودرو های دپو شده در پارکینگ ایرانخودرو دیزل چه بود؟
-
حضور پر قدرت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه های تهران و تبریز
-
دعوت مدیرعامل راهآهن از کارشناسان فنی ریلی اسپانیا برای راهاندازی قطارهای پُرسرعت
-
گشایش همایش ملی صنعت گردشگری «هَمسنگار» در جزیره قشم
-
کتابخانه مجازی شهدای دولت و شهدای جزیره قشم رونمایی شد
-
رضایتمندی حداکثری فرماندهان و خدمه کشتیهای متردد به بندر امام(ره)
-
کتاب «داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج» اثر مهدی بیرانوند
-
انتصاب نماینده رئیس جمهور در هماهنگی اجرای سیاستهای کلی توسعه دریامحور
-
ایزوایکو نماد اقتصاد دریا محور است و باید نگاه ویژهای به آن شود
-
نقش بینظیر پیشکسوتان دفاع مقدس در شکلگیری فرهنگ مقاومت و ایستادگی
-
ادعای استخدام خارج از چارچوب نیروهای قراردادی کذب است
-
دوره های جامع آموزش ادمینی و طراحی سایت همراه با استخدام و معرفی به بازار کار رایگان
-
صدا و سیما باید اخبار را امانتدارانه به مخاطب منتقل کند تا اعتماد مخاطب را جلب کند