تاریخ انتشار:1400/5/10
باهدف افزایش عرضه و تسریع در تحویل خودروهای مشتریان صورت گرفت؛
تکمیل و تجاری سازی ۲۳ هزار دستگاه از محصولات سایپا همزمان با تعطیلات تابستانی خودروسازان
اقتصادسرامد - گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش عرضه و تحویل خودرو به مشتریان، در سه هفته اخیر و با وجود تعطیلات تابستانی خودروسازان، نزدیک به ۲۳ هزار دستگاه خودرو از انواع محصولات دارای کسری قطعات را تکمیل و تجاری سازی کرده است.
به گزارش اقتصادسرآمد،خطوط تولید صنعت خودرو کشور از جمله گروه خودروسازی سایپا به منظور انجام تعمیرات نگهداری سالانه (اوورهال) از 30 تیر تا 9 مردادماه در تعطیلات تابستانی بودند؛ با این وجود گروه خودروسازی سایپا به منظور بهره گیری از حداکثر فرصت برای پوشش تعهدات مشتریان در سه هفته اخیر، حدود 23 هزار دستگاه انواع محصولات دارای کسری قطعات را تکمیل و تجاری سازی کرد.
این خودروها به همراه محصولاتی که تولید آنها از روز نهم مردادماه در خطوط تولیدی گروه خودروسازی سایپا از سر گرفته می شود، تحویل مشتریان خواهد شد.
پیش بینی می شود با تکمیل کاری این تعداد خودرو، علاوه بر کاهش قابل توجه در خودروهای ناقص موجود در سایپا، روند تحویل خودرو مشتریان این گروه خودروسازی سرعت بیشتری پیدا کند.
گفتنی است میزان تعهدات جاری و آتی مربوط به تحویل خودروهای مشتریان به عدد بیسابقه ۱۷۰ هزار دستگاه کاهش یافته که به گفته معاون بازاریابی و فروش سایپا، همه این خودروها در زمان مقرر و سررسید، تحویل خریداران خواهد شد.
این خودروها به همراه محصولاتی که تولید آنها از روز نهم مردادماه در خطوط تولیدی گروه خودروسازی سایپا از سر گرفته می شود، تحویل مشتریان خواهد شد.
پیش بینی می شود با تکمیل کاری این تعداد خودرو، علاوه بر کاهش قابل توجه در خودروهای ناقص موجود در سایپا، روند تحویل خودرو مشتریان این گروه خودروسازی سرعت بیشتری پیدا کند.
گفتنی است میزان تعهدات جاری و آتی مربوط به تحویل خودروهای مشتریان به عدد بیسابقه ۱۷۰ هزار دستگاه کاهش یافته که به گفته معاون بازاریابی و فروش سایپا، همه این خودروها در زمان مقرر و سررسید، تحویل خریداران خواهد شد.
برچسب ها : سایپا محصولات جدید تعطیلات تابستان
اخبار روز
-
مدیرعامل جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد
-
پرندگان آبگون در گالری کاف نمایش داده می شود
-
کتاب " چه، زندگی و جاودانگی یک چریک " اثر مهدی بیرانوند روژمان رونمایی شد
-
گزارش رسمی از کتاب داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج در صدا و سیما
-
ارتقای زیبایی بصری منطقه یک؛ رنگ آمیزی کافوها و جداول تا المان های شهری
-
انجمن مدیران روزنامه های غیردولتی خواستار لغو ابلاغیه عدم انتشار آگهیهای ثبتی در مطبوعات شد
-
برنامهها و راهبردهای سازمان تأمین اجتماعی در دوره مدیریتی جدید
-
ماجرای خودرو های دپو شده در پارکینگ ایرانخودرو دیزل چه بود؟
-
حضور پر قدرت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه های تهران و تبریز
-
دعوت مدیرعامل راهآهن از کارشناسان فنی ریلی اسپانیا برای راهاندازی قطارهای پُرسرعت
-
گشایش همایش ملی صنعت گردشگری «هَمسنگار» در جزیره قشم
-
کتابخانه مجازی شهدای دولت و شهدای جزیره قشم رونمایی شد
-
رضایتمندی حداکثری فرماندهان و خدمه کشتیهای متردد به بندر امام(ره)
-
کتاب «داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج» اثر مهدی بیرانوند
-
انتصاب نماینده رئیس جمهور در هماهنگی اجرای سیاستهای کلی توسعه دریامحور
-
ایزوایکو نماد اقتصاد دریا محور است و باید نگاه ویژهای به آن شود
-
نقش بینظیر پیشکسوتان دفاع مقدس در شکلگیری فرهنگ مقاومت و ایستادگی
-
ادعای استخدام خارج از چارچوب نیروهای قراردادی کذب است
-
دوره های جامع آموزش ادمینی و طراحی سایت همراه با استخدام و معرفی به بازار کار رایگان
-
صدا و سیما باید اخبار را امانتدارانه به مخاطب منتقل کند تا اعتماد مخاطب را جلب کند