تاریخ انتشار:1400/5/12

اقدام بیسابقه سایپا؛
تحویل چهار محصول سایپا زودتر از موعد به مشتریان
اقتصادسرآمد - معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از تحویل زودتر از موعد چهار محصول کوییک دندهای، تیبا صندوقدار، تیبا۲ و سایپا۱۵۱ خبر داد و گفت: برای نخستینبار چند محصول سایپا زودتر از موعد مندرج در قرارداد، به مشتریان تحویل خواهد شد.
بهگزارش اقتصادسرآمد، حسین کاظمی افزود: هماکنون در نیمه اول مردادماه، مشغول تخصیص فروش های فوق العاده چهار خودرو مذکور با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۰ هستیم و از سوی دیگر فراخوان تکمیل وجه مشتریانی که طبق قرارداد موعد تحویل خودروی آنها شهریور ماه بوده، نیز آغاز شده است که این اقدامات حاکی از پایان معضل تأخیر در تحویل این محصولات بوده و زمینه ارتقاء رضایت مشتریان را فراهم خواهد کرد.
وی ادامه داد: با برنامهریزیهای صورتگرفته از سوی مدیریت ارشد گروه سایپا در زمینه تولید و تکمیل هرچه سریعتر خودروهای دارای کسری قطعات و اجرای روشهای متنوع فروش و تسریع در تخصیص خودروهای مشتریان، تحویل زودتر از موعد این چهار محصول محقق شده است.به گفته وی تحویل زودتر از موعد این خودروها برای نخستینبار، در حالیکه تاکنون سایپا با مشکل تأخیر در ایفای تعهدات مواجه بوده، بیانگر عزم جدی این گروه در جهت حرکت در راهبرد سایپای نوین و نیز جلب رضایت مشتریان است.
کاظمی تأکید کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد از تعهدات مربوط به خودروهای مشتریان سایپا، زودتر از موعد تحویلِ درج شده در بخشنامههای فروش و قراردادها، تخصیص مییابد و قصد داریم با تسری آن به سایر محصولات گروه، برای همیشه پرونده تأخیر در تحویل خودروهای مشتریان را ببندیم.
معاون بازاریابی و فروش سایپا در پایان تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا توانسته با افزایش تولید و برنامهریزی مناسب و متنوع در فروش، پاسخگوی نیازهای موجود در بازار مصرفکنندگان واقعی بازار خودرو کشور باشد و زمینه را برای کاهش التهاب بازار خودرو فراهم کند.
وی ادامه داد: با برنامهریزیهای صورتگرفته از سوی مدیریت ارشد گروه سایپا در زمینه تولید و تکمیل هرچه سریعتر خودروهای دارای کسری قطعات و اجرای روشهای متنوع فروش و تسریع در تخصیص خودروهای مشتریان، تحویل زودتر از موعد این چهار محصول محقق شده است.به گفته وی تحویل زودتر از موعد این خودروها برای نخستینبار، در حالیکه تاکنون سایپا با مشکل تأخیر در ایفای تعهدات مواجه بوده، بیانگر عزم جدی این گروه در جهت حرکت در راهبرد سایپای نوین و نیز جلب رضایت مشتریان است.
کاظمی تأکید کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد از تعهدات مربوط به خودروهای مشتریان سایپا، زودتر از موعد تحویلِ درج شده در بخشنامههای فروش و قراردادها، تخصیص مییابد و قصد داریم با تسری آن به سایر محصولات گروه، برای همیشه پرونده تأخیر در تحویل خودروهای مشتریان را ببندیم.
معاون بازاریابی و فروش سایپا در پایان تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا توانسته با افزایش تولید و برنامهریزی مناسب و متنوع در فروش، پاسخگوی نیازهای موجود در بازار مصرفکنندگان واقعی بازار خودرو کشور باشد و زمینه را برای کاهش التهاب بازار خودرو فراهم کند.
برچسب ها : سایپا تحویل فوری موعد قبل از قرارداد
اخبار روز
-
مسیر نوین همکاری و همگرایی اقتصادی
-
سفر دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به آذربایجان غربی
-
مناطق آزاد؛ پیشران جذب سرمایه و توسعه صادرات
-
دستور رییس جمهور برای تسریع در اجرای پروژههای ریلی مشترک ایران با پاکستان و روسیه
-
سهم 26.9 درصدی استان هرمزگان از کل تولید شیلاتی کشور
-
اقدامات تحولی در صندوق ذخیره فرهنگیان در حال انجام است
-
پرتغال میزبان بعدی کنفرانس ژئوپارکهای جهانی شد
-
به مناسبت بیست و چهارمین سالروز تاسیس بانک پارسیان
-
زمینهسازی برای توسعه همکاری بانک اقتصادنوین با خانه نوآوری و فناوری ایران
-
افزایش امنیت تراکنش های بانکی با اپلیکیشن رمزساز بانک ایران زمین
-
نجارزاده : ارائه خدمات مالی بر بستر استانداردهای نوین
-
دیدار خداحافظی سفیر یونان با وزیر امور خارجه
-
بانک مسکن تنها بانک عامل موفق در اجرای نهضت ملی مسکن
-
قدردان عملکرد خوب بانک سپه و خواستار حمایت ویژه از بخش صادرات استان هستی
-
نشان عالی مسئولیت اجتماعی به مدیرکل روابط عمومی راهآهن رسید
-
گفتوگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و فرانسه
-
ارائه خدمات بانک صادرات ایران در سرزمین «بانوی کرامت» به مناسبت روز قم
-
مهمترین مسئولیت امروز، تداوم مسیر پرافتخار بانک صادرات ایران است
-
سرمایه ۹۰۰۰ همتی راههای کشور زیر نظر سازمان راهداری
-
نقش راهبردی مناطق آزاد در اقتصاد کشور