تاریخ انتشار:1400/5/12

اقدام بیسابقه سایپا؛
تحویل چهار محصول سایپا زودتر از موعد به مشتریان
اقتصادسرآمد - معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از تحویل زودتر از موعد چهار محصول کوییک دندهای، تیبا صندوقدار، تیبا۲ و سایپا۱۵۱ خبر داد و گفت: برای نخستینبار چند محصول سایپا زودتر از موعد مندرج در قرارداد، به مشتریان تحویل خواهد شد.
بهگزارش اقتصادسرآمد، حسین کاظمی افزود: هماکنون در نیمه اول مردادماه، مشغول تخصیص فروش های فوق العاده چهار خودرو مذکور با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۰ هستیم و از سوی دیگر فراخوان تکمیل وجه مشتریانی که طبق قرارداد موعد تحویل خودروی آنها شهریور ماه بوده، نیز آغاز شده است که این اقدامات حاکی از پایان معضل تأخیر در تحویل این محصولات بوده و زمینه ارتقاء رضایت مشتریان را فراهم خواهد کرد.
وی ادامه داد: با برنامهریزیهای صورتگرفته از سوی مدیریت ارشد گروه سایپا در زمینه تولید و تکمیل هرچه سریعتر خودروهای دارای کسری قطعات و اجرای روشهای متنوع فروش و تسریع در تخصیص خودروهای مشتریان، تحویل زودتر از موعد این چهار محصول محقق شده است.به گفته وی تحویل زودتر از موعد این خودروها برای نخستینبار، در حالیکه تاکنون سایپا با مشکل تأخیر در ایفای تعهدات مواجه بوده، بیانگر عزم جدی این گروه در جهت حرکت در راهبرد سایپای نوین و نیز جلب رضایت مشتریان است.
کاظمی تأکید کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد از تعهدات مربوط به خودروهای مشتریان سایپا، زودتر از موعد تحویلِ درج شده در بخشنامههای فروش و قراردادها، تخصیص مییابد و قصد داریم با تسری آن به سایر محصولات گروه، برای همیشه پرونده تأخیر در تحویل خودروهای مشتریان را ببندیم.
معاون بازاریابی و فروش سایپا در پایان تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا توانسته با افزایش تولید و برنامهریزی مناسب و متنوع در فروش، پاسخگوی نیازهای موجود در بازار مصرفکنندگان واقعی بازار خودرو کشور باشد و زمینه را برای کاهش التهاب بازار خودرو فراهم کند.
وی ادامه داد: با برنامهریزیهای صورتگرفته از سوی مدیریت ارشد گروه سایپا در زمینه تولید و تکمیل هرچه سریعتر خودروهای دارای کسری قطعات و اجرای روشهای متنوع فروش و تسریع در تخصیص خودروهای مشتریان، تحویل زودتر از موعد این چهار محصول محقق شده است.به گفته وی تحویل زودتر از موعد این خودروها برای نخستینبار، در حالیکه تاکنون سایپا با مشکل تأخیر در ایفای تعهدات مواجه بوده، بیانگر عزم جدی این گروه در جهت حرکت در راهبرد سایپای نوین و نیز جلب رضایت مشتریان است.
کاظمی تأکید کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد از تعهدات مربوط به خودروهای مشتریان سایپا، زودتر از موعد تحویلِ درج شده در بخشنامههای فروش و قراردادها، تخصیص مییابد و قصد داریم با تسری آن به سایر محصولات گروه، برای همیشه پرونده تأخیر در تحویل خودروهای مشتریان را ببندیم.
معاون بازاریابی و فروش سایپا در پایان تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا توانسته با افزایش تولید و برنامهریزی مناسب و متنوع در فروش، پاسخگوی نیازهای موجود در بازار مصرفکنندگان واقعی بازار خودرو کشور باشد و زمینه را برای کاهش التهاب بازار خودرو فراهم کند.
برچسب ها : سایپا تحویل فوری موعد قبل از قرارداد
اخبار روز
-
کسب رتبه اول بهرهوری بخش آب کشور توسط شرکت آب و نیرو
-
افتتاح نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی صندوق ذخیره فرهنگیان توسط وزیر آموزش و پرورش
-
سد قوچم، حلقه واسط انتقال آب از غرب به شرق کردستان
-
محور چالوس چهارخطه می شود
-
تقدیر فرمانده سپاه از مرکز وکلا
-
سفر؛ آزمونی برای مسئولیت و آگاهی
-
رُمان نویسنده هرمزگانی به چاپ سوم رسید/ «آن تابستان»؛ سوژه مردمپسند ناب اقلیمی برای سینما
-
سرمایهگذاری در پروژههای شهری پیشرفت کرده، اما برخی چالشها باقی است
-
گام جدیددرنگهداشت محلات۲۷گانه منطقه یک باشروع بهار قرآن و طبیعت
-
بازدید مدیر دفتر یونسکو در تهران، از شناور تحقیقاتی «کاوشگر خلیج فارس»
-
صادرات محوری و توسعه فناوری رویکرد اصلی مناطق آزاد
-
تأکید هند بر توسعه چابهار همزمان با تهدید آمریکا
-
افتتاح بخشی از پروژه آزادراه تبریز-مرند
-
عملیات ترمیم خط اسید استیک مربوط به مخازن 1001
-
پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی قیر، آسفالت، عایقها، بتن، سیمان و ماشینآلات وابسته افتتاح شد
-
هدفگذاری ایران و قزاقستان برای حمل ۵ میلیون تن بار از مسیر ریلی کشورمان
-
تخصصی ترین وزراتخانه جولانگاه افراد سفارشی و رابطه ای شده است
-
دهمین بوت کمپ اقتصادی با رویکرد توسعه کسب و کارهای نوظهور برگزار شد
-
نیازمند برنامه کلان ملی در حوزه منابع انسانی دریانوردان هستیم
-
همایش شرکت های برتر ایران برای بررسی و رتبه بندی 100 شرکت برتر در سال مالی 1402 برگزار شد