تاریخ انتشار:1400/11/3
افزایش قیمت سکه در معاملات پشت خطی

افزایش قیمت سکه در معاملات پشت خطی

اقتصاد سرامد - قیمت سکه روز گذشته نزولی بود اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز ۳ بهمن ۱۴۰۰ چگونه پیش بینی کرده‌اند؟

به گزارش اقتصاد سرآمد، دیروز شنبه قیمت سکه  بر مدار نزول قرار گرفت و ۵۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد. این فلز گران بهای داخلی روز گذشته با ۱۲ میلیون و ۳۵۵ هزار تومان معامله شد.

احتیاط دلاری در بازار سکه
قیمت دلار هم روز گذشته نسبت به روز پنجشنبه ثابت بود و نتوانست بالای مرز ۲۸ هزار تومان تثبیت شود همین امر باعث شده است که قیمت سکه توان زیادی برای صعود نداشته باشد. تحلیلگران بازار سکه معتقدند در صورتی که احتیاط در بازار دلار کنار برود، سکه به راحتی به سوی مقاومت ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی گام برخواهد داشت.

هجوم بیت کوین ها به بازار سکه؟
بر اساس گزارش اقتصادنیوز، از طرفی هم این روز ها بازار رمز ارز ها حال خوشی ندارد. فعالان بازار معتقدند که زمانی که قیمت بیت کوین و اتریوم آرایش نزولی به خود می گیرد؛ سرمایه گذران به سمت بازار سکه و طلا هجوم می برند، عاملی که به طور غیر مستقیم بازار داخلی سکه امامی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

رشد قیمت سکه در معاملات پشت خطی
قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته بر روی ۱۲ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی جمعه شب گذشته ۵ هزار تومان افزایش را نشان می دهد.

قیمت سکه در معاملات پشت خطی جمعه شب بر روی۱۲ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان قرار داشت.

 

برچسب ها : قیمت سکه بازار طلا قیمت طلا

اخبار روز
ضمیمه