تاریخ انتشار:1400/11/3
بررسی برنامه های وزارت کشور برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه

بررسی برنامه های وزارت کشور برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه

اقتصاد سرامد - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی اقدامات وزارت کشور برای تامین کارهای مورد نیاز و حمایت از اقشار ضعیف جامعه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش اقتصاد سرآمد، محمود عباس زاده مشکینی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی با وزیر کشور گفت: این جلسه با حضور وزیر کشور جهت بررسی برنامه ریزی های صورت گرفته برای تامین نیازهای اساسی کشور در ماه های آخر سال تشکیل شد.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه در ماه‌های منتهی به پایان سال قرار داریم باید به نیازمندی‌های مردم به‌ویژه کالاهای ضروری توجه شده و از وارد شدن فشار به اقشار ضعیف جامعه و دهک‌های پایین جلوگیری شود. این موارد در جلسه با وزیر کشور بیان شد.

عباس زاده مشکینی خاطرنشان کرد: در این جلسه تاکید شد که باید اقدامات لازم برای تامین نیازهای مردم به خصوص اقشار  آسیب پذیر جامعه انجام شود. نمایندگان نیز بر لزوم حمایت ازاشخاص ضعیف جامعه تاکید کردند و اینکه نباید اقشار فرودست جامعه برای تأمین هزینه‌های زندگی با مشکل روبرو شوند.

وی در پایان اظهار کرد: مجلس باید اطمینان داشته باشد که مدیریت اقتصادی کشور از مسیری طی می‌شود که به اقشار فرودست جامعه فشار نمی‌آید. وزیر کشور و اطمینانِ لازم را به کمیسیون امنیت ملی داد که از دهک‌های پایین جامعه حمایت می شود.

برچسب ها : وزارت کشور اقشار ضعیف مجلس

اخبار روز
ضمیمه