تاریخ انتشار:1400/11/17
برگزاری سلسله نشست های بصیرتی و تببین گام دوم انقلاب همزمان با دهه مبارک فجر

برگزاری سلسله نشست های بصیرتی و تببین گام دوم انقلاب همزمان با دهه مبارک فجر

اقتصاد سرامد - نماینده ولی فقیه در شیلات گلستان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سلسله نشست های بصیرتی و تببین گام دوم انقلاب از سوی دفتر نمایندگی ولی فقیه در شیلات گلستان در حال برگزاری است.

به گزارش اقتصاد سرآمد، حجت الاسلام و المسلیمن نیشابوری، در نشستی که با هدف تبیین گام دوم انقلاب و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، در اداره شیلات شهرستان بندرترکمن برگزار شد، بیان داشت: امروز در حالی چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که دشمنان این نظام با خیالی باطل برای چهل سالگی انقلاب نقشه های شومی در سر داشتند که خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران پس از طی چهل سالگی و رسیدن به بلوغ کامل، امروز با افتخار پا به چهل و سه سالگی خود گذاشته است و در واقع امروز زمان بهره برداری از تجربیاتی است که در چهل سال اول انقلاب اندوخته شده است.
وی تصریح کرد: امروز دشمنان این مرز و بوم به دنبال این هستند که انقلاب را ضعیف و ناکارآمد نشان دهند و قصد دارند بگویند انقلاب اسلامی دستاوردی نداشته است.

وی با اشاره به اهمیت بیان دستاوردهای انقلاب خاطر نشان کرد: یکی از وظایف مهم دلسوزان نظام و انقلاب امروز بیان دستاوردهای انقلاب است. اگر وصیت نامه شهدا را مورد مطالعه قرار دهیم متوجه خواهیم شد که دائما سفارش به پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه می نمایند و ماحصل وصیت نامه بیش از 200 هزار شهید این مرز و بوم سفارش به حمایت از رهبری، نظام و ارزش های دینی می باشد.

نماینده ولی فقیه در شیلات گلستان در پایان گفت: امروز جنگ تبیینی جزو مهم ترین شعارهای مقام معظم رهبری
(مد ظله العالی) می باشد و حتی ایشان کلمه جهاد را در کنار تبیین به کار می برند.جهاد به این معنا که همه در کنار هم قرار بگیرند و یک هدف مشخص را دنبال نمایند. و جهاد تبیین نیز بر استفاده از فرصت در بیان دستاوردهای انقلاب جهت تقویت نظام و ارزش های انقلابی اشاره دارد.

گفتنی است سلسله نشست های بصیرتی و تبیین گام دوم انقلاب، به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در حال برگزاری است که این نشست در شهرستان بندرترکمن با غبار روبی، عطر افشانی و تجدید میثاق با شهدا و حضور فرماندار، امام جمعه، و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی در محل اداره شیلات این شهرستان برگزار شد.
لازم به ذکر است این نشست در مرکز ذخایر ماهیان استخوانی گلستان نیز با حضور و استقبال کارکنان این مرکز برگزار شد که حجت الاسلام والمسلیمن نیشابوری نماینده ولی فقیه در شیلات گلستان در این مراسم به تببین گام دوم انقلاب پرداخت.

برچسب ها : اقتصاد دریا شیلات صادرات

اخبار روز
ضمیمه