تاریخ انتشار:1400/11/25
بازدید دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد از منطقه ویژه و بنادر بوشهر به روایت تصویر

بازدید دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد از منطقه ویژه و بنادر بوشهر به روایت تصویر

اقتصاد سرامد - دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد از بندر، مجتمع بندری نگین، منطقه ویژه اقتصادی و محل استقرار بندر آزاد بوشهر بازدید و با تولیدکنندگان گفت‌وگو کرد.

به گزارش اقتصاد سرآمد، سعید محمد در سفر به بوشهر از تأسیسات بندری ، مجتمع نگین، منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در منطقه ویژه بازدید کرد.

در سفر دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی به بوشهر مسئولان بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گزارش لازم در خصوص ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها ارائه کردند.

گفت‌وگو با تولیدکنندگان و فعالان تولیدی، اقتصادی و تجاری از دیگر برنامه‌های سعید محمد در سفر به بوشهر بود.

در این بازدید معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر جایگاه و ظرفیت این بندر را برشمرد و اظهار داشت: بندر بوشهر با قدمت تاریخی در تمامی ادوار نقش مهمی در عرصه‌های مختلف ایفا کرده و امروزه نیازمند توجه ویژه برای ارتقا است.

محمد شکیبی نسب، مجتمع بندری نگین را به‌عنوان پسکرانه بندر بوشهر دانست و تصریح کرد: بندر بوشهر به سبب همجواری با مرکز شهر امکان توسعه ندارد که در این راستا جزیره نگین به‌عنوان مکانی مناسب با دارا بودن پسکرانه لازم برای توسعه تعیین شد.

وی از اجرا پایانه‌های مختلف بندری در جزیره نگین خبر داد و بیان کرد: ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا با ایجاد بندر نگین توسعه یافته است و نقش مهمی در عرصه صادرات و تردد کشتی‌های تجاری دارد.

شکیبی نسب عنوان کرد: با توجه به قرار گرفتن مجتمع بندری نگین در اراضی منطقه آزاد امید می‌رود تا با حمایت مسئولان روند توسعه در این بندر شتاب بیشتری را به خود گرفته و به‌زودی شاهد شکوفایی بیش از پیش بندر بوشهر باشیم

برچسب ها : اقتصاد دریا بوشهر بنادر

اخبار روز
ضمیمه