تاریخ انتشار:1400/11/26
لرستان شریان حیاتی به بنادر و هفت استان برخوردار کشور است

لرستان شریان حیاتی به بنادر و هفت استان برخوردار کشور است

اقتصاد سرامد - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت : شریان حیاتی به بنادر و هفت استان برخوردار کشور است که این خود یکی از ویژگیهای حائز اهمیت حوزه حمل و نقل استان است.

به گزارش اقتصاد سرآمد، بهرام ستاری روز دوشنبه در بازدید از پایانه حمل بار خرم آبادبا بیان اینکه  رفع مشکلات پایانه بار اقدامی موثر در راستای توسعه حمل و نقل برون شهری استان است اظهار کرد : دستگاه‌های اجرایی باید برای حل مشکلات پایانه بار ارستان همکاری کنند چراکه این مهم منجر به توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و درآمد اقتصادی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه مشکلات پایانه بار با همکاری ادارات خدمات رسان رفع می گردد اظهار داشت : تجهیز و فراهم نمودن فضای پایانه به وضعیت مطلوب فرصتی مغتنم برای حمل و نقل استان است که منجر به جذب رانندگان در نقاط مختلف کشور می شود .

وی با اشاره به وجود جاده های دسترسی مناسب در لرستان تصریح کرد: در سال بیش از پنج و نیم میلیون تن حمل بار وجود دارد و بخش زیادی از خانوارهای استان سالهاست از این طریق امرار و معاش می کنند که میبایست به نیازهای آنها پاسخ دهیم .

ستاری گفت: ۹۱ شرکت حمل و نقل بار در لرستان مشغول فعالیت و خدمات رسانی هستند که مهمترین چارچوب آن و اقدامات اصلی در پایانه حمل بار خرم آباد مشاهده می شود .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ادامه داد: بازدید از پایانه حمل بار به منظور آشنایی با نوع خدمات دهی و برطرف کردن مشکلات احتمالی صورت گرفته است که با توجه به بهره مندی از روحیه جهادی، تلاش لازم برای رفع این مشکلات و حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

 

برچسب ها : اقتصاد دریا بنادر حمل و نقل

اخبار روز
ضمیمه