تاریخ انتشار:1400/12/23
کاهش محسوس دمای هوای بوشهر از چهارشنبه

کاهش محسوس دمای هوای بوشهر از چهارشنبه

اقتصاد سرامد - مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای هوا نیز از روز چهارشنبه به طور محسوسی در این استان کاهش می‌یابد.

 به گزارش اقتصاد سرآمد، فرج‌الله شکوهی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد طی امروز و فردا دریا نسبتا آرام خواهد بود، همچنین در امروز و فردا با افزایش پوشش ابر، احتمال وقوع بارش خفیف و پراکنده باران در برخی از نقاط شمالی و مرکزی استان دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: از روز چهارشنبه با وزش بادهای شدید شمال غربی، خلیج فارس تا پایان هفته مواج و طوفانی خواهد بود. ضمن اینکه دمای هوا نیز از روز چهارشنبه به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط گردوغبار، گاهی افزایش ابر با احتمال بارش خفیف و پراکنده باران در قسمت های شمالی و مرکزی، فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

شکوهی‌پور افزود: جهت وزش باد امروز بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت و فردا متغیر بیشتر جنوبی غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر درساعت خواهد بود.

وی ارتفاع موج دریا را ۳۰ تا ۹۰ سانتی‌متر، در ابتدا در سواحل شمالی و مرکزی گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطر نشان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول ۰۱:۰۹، مد اول ۰۷:۲۵، جزر دوم ساعت ۰۹:۴۶، مد دوم ساعت ۱۷:۴۰ دقیقه خواهد بود.

برچسب ها : اقتصاد دریا بنادر بوشهر

اخبار روز
ضمیمه