تاریخ انتشار:1400/12/25
سودان: تمایلی به فروش یا واگذاری بنادر خود نداریم

سودان: تمایلی به فروش یا واگذاری بنادر خود نداریم

اقتصاد سرامد - معاون رئیس شورای حاکمیتی سودان، در بازدید از بنادر این کشور در دریای سرخ تاکید کرد که دولت تمایلی به خصوصی سازی، واگذاری یا فروش بنادر این کشور در دریای سرخ ندارد.

به گزارش اقتصاد سرآمد، محمد حمدان دقلو (حمیدتی)، معاون رئیس شورای حاکمیتی سودان اعلام کرد که کشورش تمایلی برای واگذاری، خصوصی سازی یا فروش بنادر در دریای سرخ را ندارد.

به گزارش روسیا الیوم، دقلو با اطلاع از گزارش‌های تفصیلی از روند کار این بنادر و چالش‌ها و مشکلات پیش روی آنها، بر اهتمام دولت به تقویت بنادر و همچنین ارائه کلیه خدمات و ایجاد فضای کاری در بنادر این کشور تاکید کرد.

وی در دیدار با کارگران و مسئولان این بندر تاکید کرد که هیچ عملیاتی برای خصوصی سازی یا فروش بنادر به هیچ طرفی وجود ندارد، بلکه تمرکز به کار، توسعه و نگهداری آن‌ها مطرح است.

معاون رئیس شورای حاکمیت انتقالی سودان همچنین با رئیس سازمان بنادر دریایی کشور دیدارو به گزارش وی درباره عملکرد بنادر سودان گوش داد.

دقلو با اشاره بر لزوم توسعه بنادر با ورود جرثقیل‌های جدید و افزایش اسکله‌ها، تاکید کرد که این امر از اولویت‌های دولت است، چراکه جزء شریان‌های اقتصادی دولت محسوب می‌شوند.

برچسب ها : اقتصاد دریا سودان تجارت خارجی

اخبار روز
ضمیمه