تاریخ انتشار:1400/12/28
بازدید معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر/ احیا کارگاه های شناورسازی بوشهر

بازدید معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از بندر بوشهر/ احیا کارگاه های شناورسازی بوشهر

اقتصاد سرامد - عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بر توسعه زیرساخت ها و ارتقاء ایمنی در شناورها برای مسافران دریایی تاکید کرد.

به گزارش اقتصاد سرآمد، مجید علی نازی در  بازدید از پایانه مسافری بندر بوشهر،  افزود: در راستای اجرا سیاست های کلان سازمان بنادر در تلاش هستیم تا با بهره گیری از تکنولوژی های روز و با توجه به منابع و امکانات در دسترس، زیر ساخت های مناسب برای تردد مسافران دریایی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه ارتقا ایمنی در مسافرت های دریایی ضرورت دارد، اذعان داشت: با توجه به توان و همت مهندسان داخلی می توان به این مهم، دست یافت.

علی نازی در خصوص تردد دریایی به جزیره خارگ خاطرنشان کرد:  یکی از موضوعاتی که در مورد بندر بوشهر با جدیت دنبال خواهد شد، توسعه زیرساخت ها و حل مشکلات است.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که سازمان بنادر و دریانوردی دنبال می کند، احیا کارگاه های شناورسازی بوشهر است، در این خصوص از تمام ظرفیت ها استفاده خواهد شد.

گفتنی است در پایان این بازدید معاون دریایی سازمان بنادر  در جلسه ای با حضور فعالان تجارت دریایی بوشهر، چالش ها را بررسی کرد.

برچسب ها : اقتصاد دریا سازمان بنادر بوشهر

اخبار روز
ضمیمه