تاریخ انتشار:1401/1/6
خودروهای خارجی وارداتی رسوبی در بندر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند

خودروهای خارجی وارداتی رسوبی در بندر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند

اقتصاد سرامد - مدیرعامل سازمان اموال تملیکی کشور از تلاش برای کاهش کالاهای موجود در انبارها خبر داد و گفت: خودروهای خارجی وارداتی رسوبی در بندر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش اقتصاد سرآمد، عبدالمجید اجتهادی بعد از ظهر شنبه در بازدید از انبارهای اموال تملیکی و خودروهای رسوبی بوشهر اظهار داشت: با توجه به دستور رئیس جمهور در تلاش هستیم که کالاهای موجود در انبارها تعیین تکلیف شود.

وی از به حداقل رساندن کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی تا خردادماه خبر داد و اضافه کرد: طی روزهای آینده فهرستی از کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی تهیه می‌شود تا وضعیت کالاهای متروکه و قاچاق مشخص شود.

اجتهادی بیان کرد: مشکل ۹۸۱ خودرو وارداتی رسوب شده در بندر بوشهر مربوط به چند سال است که برای اداره بندر، گمرک و سازمان اموال تملیکی مشکلاتی را به وجود آورده است.

مدیر عامل سازمان اموال تملیکی کشور افزود: با دستور ویژه رئیس قوه قضائیه پرونده این خودروها در دادگاه انقلاب تهران در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به اینکه تا پیش از عید نوروز ۵۴ درصد از انبارها تخلیه و در برخی از استان‌ها تجمیع انبار صورت گرفته است افزود: با برنامه ریزی انجام شده امیدواریم تا خرداد موجودی کالاها در انبارهای اموال تملیکی به حداقل برسد.

اجتهادی در مورد مزایده‌های فروش هم گفت: مزایده‌ها با راه‌های بهتر و شفاف‌تر و به صورت حراج الکترونیک واز طریق بورس کالا امسال هم دنبال خواهند شد.

برچسب ها : اقتصاد دریا بورس اموال تملیکی

اخبار روز
ضمیمه