تاریخ انتشار:1401/1/17
معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت سازمان بنادر معارفه شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت سازمان بنادر معارفه شد

اقتصاد سرامد - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، در مراسم معارفه معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع و مدیریت این سازمان با اشاره به عزم جدی دولت برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، تاکیدکرد: یکی از اولویت‌های سازمان بنادر توجه به نیازهای مردمی است که از طریق دریا ارتزاق می‌کنند و در این زمینه، هیچ عذر و توجیهی برای به تاخیر انداختن رفع مشکلات مردم، پذیرفتنی نیست.

به گزارش اقتصاد سرآمد، علی‌اکبر صفایی در مراسم معارفه حسن بیک‌محمد‌لو؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع این سازمان، گفت: فرصت خدمت به مردم به سرعت می‌گذرد، بنابراین لازم است که با تمام قدرت و صادقانه به کار مردم بپردازیم.

معاون وزیر راه با بیان اینکه برنامه ریزی، اصل‌وفرع سازمان است، افزود: در تهیه و تدوین برنامه و بودجه، نقشه و سند راه یک سازمان ضرورت دارد که اهداف با برنامه تحولی دولت، هماهنگ باشد.

وی بر شفاف‌سازی مباحث مالی و طراحی یک سیستم برای این منظور تاکید کرد و گفت: بدون شک اجرای درست اهداف برنامه، منطبق با برنامه تحولی دولت، به سیستم مالی شفاف و منضبط و حضور حسابرسان خبره در این حوزه نیاز دارد.

صفایی با بیان اینکه بر اساس رویکردهای دولت، باید جایگاه‌های جدید را به جوانان اختصاص دهیم، تصریح کرد: یکی از مباحث جدی در حوزه اجرایی، ارتباط نزدیک مدیران با دستگاه‌های نظارتی است.

پبگیری جدی پایش و اصلاح بودجه سازمان بنادر و دریانوردی

در این مراسم، حسن بیک‌محمدلو؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر اظهارداشت: دولت سیزدهم برای پیشبرد خلاقانه بحث توسعه دریامحور، اراده ویژه‌ای دارد. بنابراین امیدوارم با توجه به تقش مهم و خاص سازمان بنادر در خصوص راهبرد توسعه دریامحور، بتوانیم کنشگری تازه‌ای در این زمینه داشته باشیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع اظهار داشت: بودجه، اصلِ اساسی برای سازمان بنادر و دریانوردی قلمداد می‌شود؛ بنابراین پایش و اصلاح بودجه این سازمان باید با قوت پیگیری ‌شود.

وی پیگیری اصلاح ساختار در حوزه منابع انسانی را یکی دیگر از اولویت‌ها برشمرد و گفت: موضوع جوانان و بانوان با توجه به اصل شایسته‌سالاری مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

همچنین سیدسعید سیدعلایی گزارشی از اقدامات و‌فعالیت های خود در زمان تصدی مسئولیت معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و‌منابع ارائه کرد.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های سیدسعید سیدعلایی، معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع و همچنین محمدحسین علامه مدیرکل برنامه‌، بودجه و‌ تحول اداری و سرپرست این معاونت نیز تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها : اقتصاد دریا دولت سیزدهم سازمان بنادر

اخبار روز
ضمیمه