تاریخ انتشار:1401/4/5

پله برقی های مترو در مدار خدمت رسانی
اقتصاد سرامد - نرخ خرابی پله برقی در متروی پایتخت کمتر از یک درصد است.
به گزارش اقتصادسرآمد، در خطوط هفتگانه متروی تهران خرابی تجهیزات پر مصرف مانند پلهبرقی ها و آسانسور ها با توجه به حجم مسافری که روزانه از این تجهیزات استفاده میکنند، امری غیر قابل اجتناب است اما غالبا این وسایل به سرعت تعمیر و به مدار خدمت رسانی باز می گردند.
گزارش فعالیت پله برقی ها و آسانسورها روزانه توسط کارکنان این شرکت ثبت می شود و بهمنظور رفاه بیشتر حال شهروندان سعی میشود خرابیها در کمترین زمان ممکن بر طرف شود که طبق آمار موجود کمتر از یک درصد پله برقی ها در روز به دلیل خرابی خاموش هستند.
در مجموع می توان گفت که در حال حاضر فقط ۴ پلهبرقی بهمنظور بحثهای فنی و ایمنی نیاز به تعمیرات اساسی دارند و مدتی است خارج از مدار بهرهبرداری قرار دارند که به محض انجام اورهال، فعال خواهند شد.
همچنین روزانه تعدادی از پلهبرقیها نیز به دلایلی مثل خاموشکردن پله توسط خود مسافران یا گیرکردن وسایل، بهصورت لحظهای متوقف می شوند که این موارد توسط پرسنل این شرکت سریع بر طرف شده و در صورت ایجاد خرابی و نیاز به قطعه ظرف کمترین زمان ممکن تعمیرات انجام میشود.
در خصوص آسانسور ها نیز باید گفت که در حال حاضر ۱۷۶ آسانسور به شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تحویل داده شده است که غالب آنها ( یک آسانسور در حال تعمیر است) در حال خدمت رسانی به مسافران در خطوط یک، دو و پنج هستند.
سایر آسانسورها به دلیل قوانینی که مطابق با شرایط مترو نیستند هنوز موفق به کسب استاندارد نشدند و قانونا امکان بهره برداری از آنها وجود ندارد که امیدواریم این مشکل با هماهنگی سازمان ملی استاندارد و شرکت راه آهن شهری تهران و حومه هرچه زودتر برطرف شود.
گزارش فعالیت پله برقی ها و آسانسورها روزانه توسط کارکنان این شرکت ثبت می شود و بهمنظور رفاه بیشتر حال شهروندان سعی میشود خرابیها در کمترین زمان ممکن بر طرف شود که طبق آمار موجود کمتر از یک درصد پله برقی ها در روز به دلیل خرابی خاموش هستند.
در مجموع می توان گفت که در حال حاضر فقط ۴ پلهبرقی بهمنظور بحثهای فنی و ایمنی نیاز به تعمیرات اساسی دارند و مدتی است خارج از مدار بهرهبرداری قرار دارند که به محض انجام اورهال، فعال خواهند شد.
همچنین روزانه تعدادی از پلهبرقیها نیز به دلایلی مثل خاموشکردن پله توسط خود مسافران یا گیرکردن وسایل، بهصورت لحظهای متوقف می شوند که این موارد توسط پرسنل این شرکت سریع بر طرف شده و در صورت ایجاد خرابی و نیاز به قطعه ظرف کمترین زمان ممکن تعمیرات انجام میشود.
در خصوص آسانسور ها نیز باید گفت که در حال حاضر ۱۷۶ آسانسور به شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تحویل داده شده است که غالب آنها ( یک آسانسور در حال تعمیر است) در حال خدمت رسانی به مسافران در خطوط یک، دو و پنج هستند.
سایر آسانسورها به دلیل قوانینی که مطابق با شرایط مترو نیستند هنوز موفق به کسب استاندارد نشدند و قانونا امکان بهره برداری از آنها وجود ندارد که امیدواریم این مشکل با هماهنگی سازمان ملی استاندارد و شرکت راه آهن شهری تهران و حومه هرچه زودتر برطرف شود.
برچسب ها : اقتصاد سرامد مترو تهران شهرداری
اخبار روز
-
سد قوچم، حلقه واسط انتقال آب از غرب به شرق کردستان
-
محور چالوس چهارخطه می شود
-
تقدیر فرمانده سپاه از مرکز وکلا
-
سفر؛ آزمونی برای مسئولیت و آگاهی
-
رُمان نویسنده هرمزگانی به چاپ سوم رسید/ «آن تابستان»؛ سوژه مردمپسند ناب اقلیمی برای سینما
-
سرمایهگذاری در پروژههای شهری پیشرفت کرده، اما برخی چالشها باقی است
-
گام جدیددرنگهداشت محلات۲۷گانه منطقه یک باشروع بهار قرآن و طبیعت
-
بازدید مدیر دفتر یونسکو در تهران، از شناور تحقیقاتی «کاوشگر خلیج فارس»
-
صادرات محوری و توسعه فناوری رویکرد اصلی مناطق آزاد
-
تأکید هند بر توسعه چابهار همزمان با تهدید آمریکا
-
افتتاح بخشی از پروژه آزادراه تبریز-مرند
-
عملیات ترمیم خط اسید استیک مربوط به مخازن 1001
-
پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی قیر، آسفالت، عایقها، بتن، سیمان و ماشینآلات وابسته افتتاح شد
-
هدفگذاری ایران و قزاقستان برای حمل ۵ میلیون تن بار از مسیر ریلی کشورمان
-
تخصصی ترین وزراتخانه جولانگاه افراد سفارشی و رابطه ای شده است
-
دهمین بوت کمپ اقتصادی با رویکرد توسعه کسب و کارهای نوظهور برگزار شد
-
نیازمند برنامه کلان ملی در حوزه منابع انسانی دریانوردان هستیم
-
همایش شرکت های برتر ایران برای بررسی و رتبه بندی 100 شرکت برتر در سال مالی 1402 برگزار شد
-
امروز باید تکلیف خود را نسبت به نگاه امنیتی حاکم بر فضای دیتا روشن کنیم
-
بازدید میدانی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی به منظور بررسی عملکرد واحدهای مختلف بندر پتروشیمی ماهشهر