تاریخ انتشار:1401/4/5
پله برقی های مترو در مدار خدمت رسانی
اقتصاد سرامد - نرخ خرابی پله برقی در متروی پایتخت کمتر از یک درصد است.
به گزارش اقتصادسرآمد، در خطوط هفتگانه متروی تهران خرابی تجهیزات پر مصرف مانند پلهبرقی ها و آسانسور ها با توجه به حجم مسافری که روزانه از این تجهیزات استفاده میکنند، امری غیر قابل اجتناب است اما غالبا این وسایل به سرعت تعمیر و به مدار خدمت رسانی باز می گردند.
گزارش فعالیت پله برقی ها و آسانسورها روزانه توسط کارکنان این شرکت ثبت می شود و بهمنظور رفاه بیشتر حال شهروندان سعی میشود خرابیها در کمترین زمان ممکن بر طرف شود که طبق آمار موجود کمتر از یک درصد پله برقی ها در روز به دلیل خرابی خاموش هستند.
در مجموع می توان گفت که در حال حاضر فقط ۴ پلهبرقی بهمنظور بحثهای فنی و ایمنی نیاز به تعمیرات اساسی دارند و مدتی است خارج از مدار بهرهبرداری قرار دارند که به محض انجام اورهال، فعال خواهند شد.
همچنین روزانه تعدادی از پلهبرقیها نیز به دلایلی مثل خاموشکردن پله توسط خود مسافران یا گیرکردن وسایل، بهصورت لحظهای متوقف می شوند که این موارد توسط پرسنل این شرکت سریع بر طرف شده و در صورت ایجاد خرابی و نیاز به قطعه ظرف کمترین زمان ممکن تعمیرات انجام میشود.
در خصوص آسانسور ها نیز باید گفت که در حال حاضر ۱۷۶ آسانسور به شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تحویل داده شده است که غالب آنها ( یک آسانسور در حال تعمیر است) در حال خدمت رسانی به مسافران در خطوط یک، دو و پنج هستند.
سایر آسانسورها به دلیل قوانینی که مطابق با شرایط مترو نیستند هنوز موفق به کسب استاندارد نشدند و قانونا امکان بهره برداری از آنها وجود ندارد که امیدواریم این مشکل با هماهنگی سازمان ملی استاندارد و شرکت راه آهن شهری تهران و حومه هرچه زودتر برطرف شود.
گزارش فعالیت پله برقی ها و آسانسورها روزانه توسط کارکنان این شرکت ثبت می شود و بهمنظور رفاه بیشتر حال شهروندان سعی میشود خرابیها در کمترین زمان ممکن بر طرف شود که طبق آمار موجود کمتر از یک درصد پله برقی ها در روز به دلیل خرابی خاموش هستند.
در مجموع می توان گفت که در حال حاضر فقط ۴ پلهبرقی بهمنظور بحثهای فنی و ایمنی نیاز به تعمیرات اساسی دارند و مدتی است خارج از مدار بهرهبرداری قرار دارند که به محض انجام اورهال، فعال خواهند شد.
همچنین روزانه تعدادی از پلهبرقیها نیز به دلایلی مثل خاموشکردن پله توسط خود مسافران یا گیرکردن وسایل، بهصورت لحظهای متوقف می شوند که این موارد توسط پرسنل این شرکت سریع بر طرف شده و در صورت ایجاد خرابی و نیاز به قطعه ظرف کمترین زمان ممکن تعمیرات انجام میشود.
در خصوص آسانسور ها نیز باید گفت که در حال حاضر ۱۷۶ آسانسور به شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تحویل داده شده است که غالب آنها ( یک آسانسور در حال تعمیر است) در حال خدمت رسانی به مسافران در خطوط یک، دو و پنج هستند.
سایر آسانسورها به دلیل قوانینی که مطابق با شرایط مترو نیستند هنوز موفق به کسب استاندارد نشدند و قانونا امکان بهره برداری از آنها وجود ندارد که امیدواریم این مشکل با هماهنگی سازمان ملی استاندارد و شرکت راه آهن شهری تهران و حومه هرچه زودتر برطرف شود.
برچسب ها : اقتصاد سرامد مترو تهران شهرداری
اخبار روز
-
مدیرعامل جدید شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم منصوب شد
-
پرندگان آبگون در گالری کاف نمایش داده می شود
-
کتاب " چه، زندگی و جاودانگی یک چریک " اثر مهدی بیرانوند روژمان رونمایی شد
-
گزارش رسمی از کتاب داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج در صدا و سیما
-
ارتقای زیبایی بصری منطقه یک؛ رنگ آمیزی کافوها و جداول تا المان های شهری
-
انجمن مدیران روزنامه های غیردولتی خواستار لغو ابلاغیه عدم انتشار آگهیهای ثبتی در مطبوعات شد
-
برنامهها و راهبردهای سازمان تأمین اجتماعی در دوره مدیریتی جدید
-
ماجرای خودرو های دپو شده در پارکینگ ایرانخودرو دیزل چه بود؟
-
حضور پر قدرت ایران خودرو دیزل در نمایشگاه های تهران و تبریز
-
دعوت مدیرعامل راهآهن از کارشناسان فنی ریلی اسپانیا برای راهاندازی قطارهای پُرسرعت
-
گشایش همایش ملی صنعت گردشگری «هَمسنگار» در جزیره قشم
-
کتابخانه مجازی شهدای دولت و شهدای جزیره قشم رونمایی شد
-
رضایتمندی حداکثری فرماندهان و خدمه کشتیهای متردد به بندر امام(ره)
-
کتاب «داستان استقلال، نگاهی به تاریخ باشگاه تاج» اثر مهدی بیرانوند
-
انتصاب نماینده رئیس جمهور در هماهنگی اجرای سیاستهای کلی توسعه دریامحور
-
ایزوایکو نماد اقتصاد دریا محور است و باید نگاه ویژهای به آن شود
-
نقش بینظیر پیشکسوتان دفاع مقدس در شکلگیری فرهنگ مقاومت و ایستادگی
-
ادعای استخدام خارج از چارچوب نیروهای قراردادی کذب است
-
دوره های جامع آموزش ادمینی و طراحی سایت همراه با استخدام و معرفی به بازار کار رایگان
-
صدا و سیما باید اخبار را امانتدارانه به مخاطب منتقل کند تا اعتماد مخاطب را جلب کند