بازدید اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس  از جزیره ابوموسی

رییس و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار هرمزگان و مدیر بنادر و دریانوردی غرب این استان با حضور در جزیره راهبردی ابوموسی از ظرفیت های دریایی و بندری این جزیره بازدید کردند.
به گزارش اقتصاد سرآمد، در این بازدید که مهدی دوستی استاندار و مرتضی سالاری مدیر اداره  بنادر  و دریانوردی لنگه و غرب استان  اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی را همراهی می‌کردند، ظرفیت موجود و زیرساخت‌های جزیره راهبردی ابوموسی در بعد دریایی، بندری و عمرانی توسط سالاری تشریح شد.
بررسی مسائل و مشکلات و اقدامات انجام شده برای مردم ساکن در این جزیره از جمله دیگر برنامه‌های سفر کمیسیون اصل 90 به جزیره ابوموسی بود.
گفتنی است؛ مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه و غرب هرمزگان آخرین وضعیت  طرح های عمرانی در دست اجرا و مطالعه سازمان بنادر در جزیره ابوموسی به سمع و نظر  اعضای این کمیسیون رساند. 
ساختمان مرجع دریایی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی، طرح های دیوار پیرامونی، ترمینال و کریدور مسافری از جمله گزارشاتی بود که تشریح  و اعضای این کمیسیون نیز از روند پیشرفت و پیگیری طرح ها حوزه دریایی و بندری در این جزیره  ابراز رضایت کردند. 
 بازدید اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس  از جزیره ابوموسی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه