اراده برتر در خلیج فارس در دستان جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه گفت: با داشتن تجهیزات بسیار قوی نظامی ساخت داخل و ایمان و اعتقاد فرزندان این مملکت، اراده برتر در خلیج فارس در دستان جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش اقتصادسرآمد، سردار رمضان زیراهی به ایرنا اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی به یک نوع بازدارندگی رسیده که هیچ قدرتی در جهان توان تهدید آن را ندارد.
وی افزود: اکنون تمام تجهیزات مورد نیاز نظامی به شکل بومی و در داخل کشورمان تولید می شود که با مجاهدت جوانان و متخصصین این مرز و بوم شکل گرفته است.
فرمانده پایگاه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تولید شناورهای با سرنشین و بدون سرنشین در کشور با قابلیت راکداندازی، موشک اندازی و سایت های موشکی ساحل به دریا دارای روند مطلوبی است به گونه ای که این شناورها می توانند از برد پنج تا 2 هزار کیلومتری موشک شلیک کنند.
زیراهی ادامه داد: نسل جدید موشکی ایران دارای برد، دقت و تخریب بیشتری از نسل های قبلی است.
وی بیان کرد: استفاده از تجهیزات به روز سبب شده که ایران اسلامی از آمادگی بالایی در عرصه نظامی برخوردار شود که اگر دشمن کوچک‌ترین خطای محاسباتی انجام دهد آنها را محو می کنیم.
فرمانده پایگاه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دزدی‌های برخی از کشورهای اروپایی و آمریکا یادآور شد: آنها از کرده خود پشیمان هستند و ردیابی شناورهای این کشورها نشان می دهد که از ترس قدرت نظامی ایران ناچار هستند از خلیج عدن تا خلیج فارس اسکورت کنند و می دانند که اگر در این مسیر تخلفی انجام دهند جمهوری اسلامی ایران با آنها برخورد جدی می کند.
زیراهی ادامه داد: موضوع "عین‌الاسد" نمونه بارزی از توان نظامی ایران بود که پیش چشم آمریکایی‌ها است و اگر بخواهیم می توانیم دشمن را محو کنیم.
 اراده برتر در خلیج فارس در دستان جمهوری اسلامی ایران است
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه