مدیر کل شیلات هرمزگان
توسعه فعالیت های شیلاتی در بوموسی با راه اندازی کارخانه تولید یخ و مجتمع برودتی
مدیر کل شیلات هرمزگان در پی رسانه ای شدن برخی گلایه ها از بی توجهی به ظرفیت های شیلاتی جزیره بوموسی به عنوان یکی از مهم ترین جزایر کشورمان در خلیج فارس، از راه اندازی کارخانه تولید یخ و مجتمع برودتی شهرستان ابوموسی طی روزهای آینده خبر داد.به گزارش اقتصادسرآمد،مسعود بارانی با بیان اینکه شهرستان ابوموسی با بهره مندی از ظرفیت های صید، صنایع شیلاتی و آبزی پروری یکی از شهرستان های مهم استان در حوزه شیلات است تصریح کرد: این شهرستان با برخورداری از حدود 80 فروند شناور صیادی سالانه حدود هزار و 800 تُن صید انواع آبزیان دارد. وی برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در حوزه آبزی پروری و پرورش ماهی در قفس و دعوت از سرمایه گذاران فعال در این حوزه، پیگیری ساخت رمپ و پارکینگ قایق های صیادی با همکاری فرمانداری شهرستان ابوموسی، اداره بندر و دریانوردی و شهرداری ابوموسی، اصلاح و بازسازی اسکله صیادی شناورهای دیزلی شامل نصب فندر و تعمیر و بهسازی سایبان صیادی ابوموسی با همکاری اداره بندر، تجهیز یگان حفاظت منابع آبزیان ابوموسی و تعمیر گلف یگان برای عملیات مبارزه با صید غیر مجاز را از مهمترین موضوعات مطرح شده در این بازدید و دیدار با فرماندار این شهرستان خواند. بارانی مدیر کل شیلات هرمزگان، همکاری با فرماندهی دریایی برای گشت مشترک دریایی و مبارزه با استفاده کنندگان ادوات صید غیر مجاز در حوالی جزیره ابوموسی طبق مفاد توافقنامه فی مابین،کمک و همکاری کامل برای راه اندازی کارخانه یخ سازی تا 10 روز آینده و بخش برودتی تا یک ماه آینده توسط گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی،کمک به شکل گیری و شروع به فعالیت تعاونی صیادی نگین بوموسی به عنوان ارگان مردم نهاد در خدمت صیادان و بهسازی و نوسازی ساختمان اداری شیلات و دیوار های محوطه شیلات ابوموسی را از دیگر مسائل مطرح شده در این سفر خواند. مدیرکل شیلات هرمزگان همچنین از برنامه ریزی جهت ساخت و استقرار سازه مصنوعی برای جزیره بوموسی در راستای بازسازی و بهسازی ذخایر آبزیان در آینده خبر داد و پیگیری اجرایی شدن این مهم را در دستور کار شیلات شهرستان بوموسی قرار داد. دیدار با فرماندار شهرستانها، بازدید از اسکله صیادی قایق ها و لنج ها، بازدید از سردخانه 2000 تنی بوموسی شامل یخ سازی، برودتی امونیاکی، برودتی فریونی، خط فیله، خط تولید کنسرو تون ماهی، بازدید از محل احداث رمپ و پارکینگ قایق های صیادی، منازل مسکونی از برنامه های انجام شده.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
سرنوشت مبهم کریدور ایران و اوکراین
-
توسعه فعالیت های شیلاتی در بوموسی با راه اندازی کارخانه تولید یخ و مجتمع برودتی
-
مسئولیت حفظ اسکله صیادی جزیره شمالی به شیلات منتقل میشود
-
تدوین طرح حکمرانی مطلوب دریاپایه از اولویتهای هرمزگان است
-
۶۷۰ تن ماهیان سردآبی از چهارمحال و بختیاری صادر شد
-
فسخ قرارداد اراضی مزارع پرورش میگو بدون عملکرد مؤثر
اخبار روز
-
نجات 12 نفر گردشگر از غرق شدگی در آبهای خزر طی یک ماه گذشته
-
با حجم سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان؛ هتل ساحلی 5 ستاره در بندر دیلم احداث می شود
-
امسال صورت می گیرد؛ عملیات تعویض و نوسازی خطوط لوله نفتی ابوذر در میدان نفتی ابوذر و جزیره خارگ
-
چرا تحریمهای بیسابقه آمریکا نتوانست صادرات نفت ایران را متوقف کند؟
-
ضرورت بازنگری در الگوی توسعه بنادر
-
کشتیهای ایرانی خزر در صف تعمیر!
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»



