خط اعتباری نهضت ملی  به بانک مسکن ابلاغ خواهد شد

وزیر راه و شهرسازی ضمن ابراز رضایت از عملکرد بانک مسکن در طرح نهضت ملی، در خصوص ابلاغ خط اعتباری به بانک مسکن برای تقویت توان تامین مالی این طرح عظیم قول مساعد داد.
به گزار ش اقتصادسرآمد، مهرداد بذرپاش در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان فارس، ضمن ابراز رضایت از عملکرد بانک مسکن در طرح نهضت ملی، در خصوص ابلاغ خط اعتباری به بانک مسکن برای تقویت توان تامین مالی این طرح عظیم قول مساعد داد.
وزیر راه و شهرسازی در حاشیه سفر رییس جمهوری به استان فارس، از عملکرد بانک مسکن به عنوان یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های خدمات رسان تقدیر کرد.
بذرپاش تصریح کرد: هدف بانک مسکن به عنوان اصلی‌ترین بانک پرداخت‌کننده تسهیلات طرح نهضت ملی، خدمت صادقانه، رسیدگی به مطالبات مردم و تحقق اهداف عالیه دولت در زمینه پرداخت تسهیلات این طرح است. بار عمده پرداخت این تسهیلات در حال حاضر نیز بر دوش بانک مسکن است.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۲ هزار و ۵۴۸ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در استان فارس تامین شده و حدود ۵ هزار و ۱۰۰ هکتار در فرایند تامین است؛ گفت: متراژ زمین طرح نهضت ملی در استان فارس در حدود کل زمین مسکن مهر در کشور و عددی بی‌سابقه است.
 خط اعتباری نهضت ملی  به بانک مسکن ابلاغ خواهد شد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه