انجام ۴۱۱ مورد ملاقات عمومی در شرکت گاز استان کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت گاز استان اعلام کرد: از آغاز سال ۱۴۰۲ تا پایان شهریورماه ۴۱۱مورد  ملاقات عمومی  در جهت رفع مشکلات مردم انجام شده است.
 ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ضمن بیان این خبر گفت: یکی از اصول و مبانی شرکت گاز استان کرمانشاه تکریم ارباب رجوع و امکان دسترسی آسان مردم  به مدیران  به منظور تسهیل و تسریع در امور است.
وی افزود: در این راستا به صورت منظم و مستمر در روزهای دوشنبه هر هفته   جهت ملاقات  عمومی  مدیرعامل  در نظر گرفته شده که طی آن مردم به صورت مستقیم مسائل و مشکلات خود را مطرح و در اسرع وقت مورد پیگیری قرار می گیرد.
حسینی با بیان اینکه در جریان این ملاقات های عمومی  به نحو احسن به درخواست های مردم رسیدگی و بسیاری از مشکلات آنان حل شده،  گفت: تمام تلاش ما این است که تا حدامکان و در چارچوب قوانین و مقررات،  گره گشای امور مردم باشیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به رویکرد دولت مردمی در خدمتگزاری بی دریغ به مردم، گفت: ما در شرکت گاز خود را ملزم به این رویکرد می دانیم و خوشبختانه  این موضوع موجبات رضایت خاطر  مردم عزیز استان کرمانشاه را فراهم  آورده است.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ملاقات های عمومی در محل شرکت گاز،  برپایی میز خدمت به مناسبت های مختلف و نیز حضور در مرکز سامد  از دیگر راه های ارتباط مستقیم با مردم در جهت حل مشکلات آنان است که به آن عمل می کنیم.
حسینی در پایان گفت: برخی موارد از این ملاقات های عمومی با چند نفر و یا نماینده یک گروه، محله یا روستا  انجام شده،  بنابراین دامنه تأثیر این ملاقات ها  بسیار گسترش می یابد. 
انجام ۴۱۱ مورد ملاقات عمومی در شرکت گاز استان کرمانشاه
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه