حمایت شرکت توزیع توزیع برق استان تهران از شرکتهای دانش بنیان در نخسین جشنواره فن بازار صنعت برق   مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق


 استان تهران گفت: با هدف شناسایی و رفع چالش‌های صنعت برق کشور،  نخستین جشنواره فن بازار تخصیص هم زمان با برپایی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق برگزار گردید. 
به گزارش اقتصادسرآمد، دهری گفت: اولین جشنواره و فن بازار تخصصی صنعت برق ایران، با هدف آشنایی و تبادل اطلاعات فناورانه در زمینه صنعت  برق و رفع چالش‌های آن، ۲۳ تا ۲۶ آبان ماه امسال، همزمان با بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق، در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد؛ که هدف اصلی آن بهره‌وری انرژی و کمک به تأمین مالی اجرای طرح‌های فناورانه و پیاده‌سازی ایده‌های نوآورانه در این صنعت پر افتخار بوده است. 
 عمده مخاطبان این جشنواره صاحبین صنایع و تولید کنندگان حوره صنعت برق ، سرمایه گذاران ، اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و شرکت‌های دانش بنیان و همچنین شرکت‌های مادر تخصصی، شرکتهای توزیع برق و شرکتهای برق های منطقه ای بود که به ارائه نیازهای تخصیصی خود از یک طرف و جدیدترین دستاوردهای علمی و فناوری از دیگر سوی پرداخته شد. 
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان تهران افزود : شرکت توزیع برق استان تهران با شناسایی نزدیک به 6 نیاز فناوانه و حمایت از 13 شرکت دانش بنیان در این جشنواره حاضر و موفقت به دریافت لوح تقدیر در حوزه حفاظت به عنوان محصول برتر از هیات داوران کمیته علمی نخستین  جشنواره و فن بازار با محصول کلید قدرت رتروفیت شد.
حمایت شرکت توزیع توزیع برق استان تهران از شرکتهای دانش بنیان در نخسین جشنواره فن بازار صنعت برق   مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه