رییس جهاد کشاورزی لرستان:
لرستان به قطب تولید ماهیان خاویاری تبدیل میشود
خرم آباد-سبحان حبیبی خبرنگار اقتصادسرآمد، رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با سرمایهگذاری صورتگرفته، لرستان به قطب تولید ماهیان خاویاری تبدیل میشود.
به گزارش اقتصادسرآمد، سید عماد شاهرخی در جلسه با معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی لرستان، با اشاره به رشد کشاورزی در حوزههای مختلف، اظهار داشت: قرار است از پنج استان در حوزه آبوخاک تجلیل کنند که لرستان جزو این پنج استان است.
وی، افزود: ما در حوزه جهش تولید در دیمزارها رتبه سوم و در حوزه توزیع کود رتبه اول را کسب کردیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، با اشاره به تعیین تکلیف پنج ایستگاه پمپاژ بعد از ۱۸ سال بلاتکلیفی، گفت: ایستگاه پمپاژ «کلنگ» هم با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد ظرف چند ماه آینده تعیین تکلیف میشود.
شاهرخی به تفاهمنامه با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) نیز اشاره کرد و افزود: سازمان جهاد کشاورزی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) قرارداد شش و هشت دهم همتی منعقد کرد که بالاترین رقم قرارداد در کشور بود، ۹۳ میلیارد تومان هم تاکنون از این مبلغ تخصیص پیدا کرد.
وی بیان کرد: اقدام مهم دیگر تفاهمنامه سهجانبه استانداری، سازمان شیلات کشور و شیلات استان با مبلغی معادل ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه ایجاد زیرساخت پرورش ماهیان خاویار است، اتفاقی که میتواند لرستان را به قطب تولید ماهیان خاویاری تبدیل کند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان به برگزاری فرصتهای سرمایهگذاری برای استانهای زاگرس نشین نیز اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات مدنظر حوزه گردشگری است، باتوجهبه ظرفیت گردشگری استان این حوزه میتواند فرصت خوبی برای سرمایهگذاری باشد.
شاهرخی با تأکید بر نشست با نخبگان کشاورزی استان، تصریح کرد: قطعاً نشست با نخبگان کشاورزی راهبرد مطلوبی را در حوزه کشاورزی ارائه میکند.
وی خطاب به معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: برای انجام کارها و پروژهها تنها به اعتبارات دولتی اکتفا نکنید، بلکه از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنید.رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر اطلاعرسانی اقدامات انجام شده توسط مدیران جهاد کشاورزی تأکید کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، سید عماد شاهرخی در جلسه با معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی لرستان، با اشاره به رشد کشاورزی در حوزههای مختلف، اظهار داشت: قرار است از پنج استان در حوزه آبوخاک تجلیل کنند که لرستان جزو این پنج استان است.
وی، افزود: ما در حوزه جهش تولید در دیمزارها رتبه سوم و در حوزه توزیع کود رتبه اول را کسب کردیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، با اشاره به تعیین تکلیف پنج ایستگاه پمپاژ بعد از ۱۸ سال بلاتکلیفی، گفت: ایستگاه پمپاژ «کلنگ» هم با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد ظرف چند ماه آینده تعیین تکلیف میشود.
شاهرخی به تفاهمنامه با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) نیز اشاره کرد و افزود: سازمان جهاد کشاورزی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) قرارداد شش و هشت دهم همتی منعقد کرد که بالاترین رقم قرارداد در کشور بود، ۹۳ میلیارد تومان هم تاکنون از این مبلغ تخصیص پیدا کرد.
وی بیان کرد: اقدام مهم دیگر تفاهمنامه سهجانبه استانداری، سازمان شیلات کشور و شیلات استان با مبلغی معادل ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه ایجاد زیرساخت پرورش ماهیان خاویار است، اتفاقی که میتواند لرستان را به قطب تولید ماهیان خاویاری تبدیل کند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان به برگزاری فرصتهای سرمایهگذاری برای استانهای زاگرس نشین نیز اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات مدنظر حوزه گردشگری است، باتوجهبه ظرفیت گردشگری استان این حوزه میتواند فرصت خوبی برای سرمایهگذاری باشد.
شاهرخی با تأکید بر نشست با نخبگان کشاورزی استان، تصریح کرد: قطعاً نشست با نخبگان کشاورزی راهبرد مطلوبی را در حوزه کشاورزی ارائه میکند.
وی خطاب به معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: برای انجام کارها و پروژهها تنها به اعتبارات دولتی اکتفا نکنید، بلکه از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنید.رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر اطلاعرسانی اقدامات انجام شده توسط مدیران جهاد کشاورزی تأکید کرد.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
لرستان به قطب تولید ماهیان خاویاری تبدیل میشود
-
کارگاه آموزشی قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان برگزار شد
-
با اجرای طرح های جایگزین و اضطراری مردم تبریز به آب گوارا دسترسی پیدا کردند
-
حضور مناطق آزاد با محوریت منطقه آزاد انزلی در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا
-
بزرگترین بخش شیمی درمانی جنوب کشور افتتاح شد
-
دستگیری 307 سارق و مالخردر طرح پیشگامان امنیت انتظامی
-
استاندار کرمان گفت:گاز محوریت اصلی را در توسعه صنایع استان دارد
-
تشکیل حلقههای مطالعاتی از ضروریات جامعه است
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



