رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز
بزرگترین بخش شیمی درمانی جنوب کشور افتتاح شد
شیراز -غزاله توانایی خبرنگار اقتصادسرآمد- :آیین بهرهبرداری از مرکز مراقبتهای درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر (بزرگترین بخش شیمی درمانی جنوب کشور) ، در بیمارستان چمران برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آیین با قدردانی از اقدام خیرین عرصه سلامت، به ویژه «فرهاد مهرپور»، خیر حوزه سلامت فارس و بانی ساخت مرکز مراقبتهای درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر گفت: خیرین با قدمهای خیری که بر میدارند، برای تسهیل در ارائه خدمات به مردم، به مجموعه سلامت کمک شایانی میکنند که این کار ارزشمند، ستودنی است.
سیدوحید حسینی با اشاره به پیشینه دیرینه فارس در اقدامات نیکوی خیرین، افزود: در مجموعه خیرین تأمین سلامت فارس مسائل مختلف حوزه سلامت شناسایی و پس از نیازسنجی به افراد نیکوکار در این عرصه معرفی میشود.
وی، مرکز مراقبتهای درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر را یکی از مراکز مهم و تاثیرگذار در تسکین آلام بیماران عنوان کرد و ادامه داد: برخی از بیماران پس از ترخیص از بیمارستان، شرایطی برای مراقبتهای درمانی در منزل را ندارند، بنابراین میتوانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.
رئیس هیئت امنای مجمع خیرین تأمین سلامت فارس نیز گفت: امروز شاهد نقشآفرینی خیرین و افراد نیکوکار استان فارس هستیم که برای تسکین آلام بیماران قدم برداشتهاند.
آیتالله سیدعلی اصغر دستغیب افزود: این مرکز، همانند نام خود، مهرآفرین است و محبت و صمیمیتی که در دین اسلام به آن توصیه شده، مورد عمل قرار گرفته است و امیدواریم به لطف خداوند این کار پرارزش، روزافزون شود.
مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آیین گفت: عملیات ساخت مرکز مراقبتهای درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر با متراژ ۳ هزار و ۷۳۰ متر مربع، از سال ۱۳۹۴، آغاز شد و امروز ما شاهد بهرهبرداری از این مرکز مهم حوزه سلامت فارس هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آیین با قدردانی از اقدام خیرین عرصه سلامت، به ویژه «فرهاد مهرپور»، خیر حوزه سلامت فارس و بانی ساخت مرکز مراقبتهای درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر گفت: خیرین با قدمهای خیری که بر میدارند، برای تسهیل در ارائه خدمات به مردم، به مجموعه سلامت کمک شایانی میکنند که این کار ارزشمند، ستودنی است.
سیدوحید حسینی با اشاره به پیشینه دیرینه فارس در اقدامات نیکوی خیرین، افزود: در مجموعه خیرین تأمین سلامت فارس مسائل مختلف حوزه سلامت شناسایی و پس از نیازسنجی به افراد نیکوکار در این عرصه معرفی میشود.
وی، مرکز مراقبتهای درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر را یکی از مراکز مهم و تاثیرگذار در تسکین آلام بیماران عنوان کرد و ادامه داد: برخی از بیماران پس از ترخیص از بیمارستان، شرایطی برای مراقبتهای درمانی در منزل را ندارند، بنابراین میتوانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.
رئیس هیئت امنای مجمع خیرین تأمین سلامت فارس نیز گفت: امروز شاهد نقشآفرینی خیرین و افراد نیکوکار استان فارس هستیم که برای تسکین آلام بیماران قدم برداشتهاند.
آیتالله سیدعلی اصغر دستغیب افزود: این مرکز، همانند نام خود، مهرآفرین است و محبت و صمیمیتی که در دین اسلام به آن توصیه شده، مورد عمل قرار گرفته است و امیدواریم به لطف خداوند این کار پرارزش، روزافزون شود.
مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آیین گفت: عملیات ساخت مرکز مراقبتهای درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر با متراژ ۳ هزار و ۷۳۰ متر مربع، از سال ۱۳۹۴، آغاز شد و امروز ما شاهد بهرهبرداری از این مرکز مهم حوزه سلامت فارس هستیم.
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
-
لرستان به قطب تولید ماهیان خاویاری تبدیل میشود
-
کارگاه آموزشی قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان برگزار شد
-
با اجرای طرح های جایگزین و اضطراری مردم تبریز به آب گوارا دسترسی پیدا کردند
-
حضور مناطق آزاد با محوریت منطقه آزاد انزلی در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا
-
بزرگترین بخش شیمی درمانی جنوب کشور افتتاح شد
-
دستگیری 307 سارق و مالخردر طرح پیشگامان امنیت انتظامی
-
استاندار کرمان گفت:گاز محوریت اصلی را در توسعه صنایع استان دارد
-
تشکیل حلقههای مطالعاتی از ضروریات جامعه است
اخبار روز
-
تقابل ظرفیت و خدمات در عصر بی ثباتی
-
روایت ملتِ ایستادگی، همبستگی و امید از رمضان تا محرم
-
تا پایان امسال؛ ایجاد اسکله تفریحی در بندر ماهشهر
-
برات الکترونیک بانک تجارت؛ همچنان بر مدار خدمت
-
تلاش مضاعف همکاران، ضامن حرکت پرشتاب بانک سرمایه در مسیر رشد و توسعه
-
تاکید مدیرعامل بانک سینا بر نهادینهسازی ابزارهای نوین مالی در فرایند تامین مالی واحدهای تولیدی
-
سهم ۶۶ هزار میلیارد ریالی تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن در بانک اقتصادنوین
-
ثبت نام خودروی وارداتی در بانک ایران زمین آغاز شد
-
مجوز تاسیس نخستین صندوق سرمایه گذاری ارزی به بانک ملت اعطا شد
-
بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور
-
«وینگر» ۱۳۰۰۰ تایی شد
-
استفاده از بازارهای بورس و سرمایه برای رونق بخشی به صنعت ساختمان ضروری است
-
سود بانک ملت در پایان سال مالی ۱۴۰۴ با جهش ۹۰ درصدی به ۲۶۱ همت رسید
-
ارائه خدمات چک در بستر اپلیکیشن «سرمایه»
-
امکان ثبتنام در دور جدید فروش خودروهای وارداتی در بانک اقتصادنوین فراهم شد
-
«بازارگاههای دیجیتال» میزبان نسخه جدید همراهبانک سپه شدند
-
ورود پساب کشاورزی و خانگی؛ معضل اصلی محیط زیست تالاب بین المللی انزلی
-
چرا سرزمین ۱۰۰۰برکه جنوب میزبان «آتوسا مومنی» شد؟
-
ابر بدهکاران صنعت برق صنایع فولادی و آلومینیوم هستند
-
مراسم تکریم مدیرکل پیشین و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست توانیر برگزار شد



