خسارت وارده بندر صیادی سلخ قشم  را جبران می‌کنیم

نماینده ویژه معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران با اشاره به حادثه آتش سوزی شب گذشته بندر صیادی سلخ قشم گفت: بدون شک تا انتها در کنار صیادان این منطقه هستیم و خسارت وارده را جبران خواهیم کرد.
به گزارش اقتصادسرآمد، مهدی دهقانی در جریان بازدید از محل آتش‌سوزی بندر صیادی سلخ قشم، از تشکیل ستاد مدیریت بحران در این راستا خبر داد و افزود: برای کمک به خسارت دیدگان رایزنی با بانک‌ها جهت تامین تسهیلات مورد نیاز در دستورکار است و پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.
مدیرکل امور استان‌های سازمان شیلات ایران بیان کرد: امید داریم از طریق هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط استانی و ملی بتوانیم شرایط انجام مساعدت‌های لازم جهت رفع مشکلات این صیادان فراهم سازیم.پیگیری‌های اولیه از شرکت های بیمه برای جبران خسارت آغاز شده است
مدیرکل شیلات هرمزگان نیز در این بازدید با اشاره به اینکه بندر صیادی سلخ یکی از بنادر صیادی تاثیرگذار استان است، گفت: مدیریت این بندر صیادی طبق قانون به بخش غیر دولتی (تعاونی صیادی) واگذار شده است.
مسعود بارانی تصریح کرد: این بندر صیادی با بیش از ۲۰۰ فروند شناور صیادی و افزون‌بر یکهزار و ۵۰۰ صیاد بخشی از صید شهرستان قشم را به خود اختصاص داده است‌.
وی با اشاره به اینکه از هیچ تلاشی برای حمایت از صیادان خسارت دیده دریغ نخواهیم کرد، اظهار کرد: پیگیری‌های اولیه از شرکت‌های بیمه برای جبران خسارت آغاز شده است.
خسارت وارده بندر صیادی سلخ قشم  را جبران می‌کنیم
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه