مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام :

ثبت ۱۵٠ تخلف در بخش مشترکین  گاز خانگی ‌ایلام در سال جاری

ایلام -حسن بیگی خبرنگار اقتصاد سرآمد-  محمود کشاورز در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام  گفت : در دولت سیزدهم تعداد ۶۴ روستای استان که شامل روستاهای صعب‌العبور و واقع در مناطق کوهستانی بوده است از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.
وی با بیان اینکه از تعداد ۶۶۷ روستا در استان، ۵۷٠ مورد یعنی ۹۹درصد گاز رسانی انجام شده است، افزود: ۴۴ روستا از روستاهای سطح استان قابلیت گازرسانی ندارند.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام خاطر نشان کرد: بر اساس آمار سامانه مشترکین شرکت گاز استان، ۷۰ درصد مشترکان در سه پلکان اول قرار داشته و الگوی مصرف را رعایت کرده اند.
کشاورز  ادامه داد : در راستای جلوگیری از مصرف بی رویه گاز و همچنین کاهش آن طرح پاداش مصرف اجرا خواهد شد و بر اساس آن مشترکینی که بین ۱٠تا ۳۵ درصد مصرف گاز خود را کاهش دهد، شامل این پاداش در تعرفه گاز زمستانی خود خواهند شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام بیان کرد: در سال جاری تعداد ۱۵٠ مورد تخلف در بخش مشترکین خانگی ثبت‌شده که در این‌ رابطه جریمه قانونی توسط واحد مشترکین شرکت انجام شده است.
وی عنوان کرد: همچنین در راستای کاهش مصرف گاز در استان تعداد ۴۵٠ موتورخانه شامل منازل شخصی، دستگاه‌های دولتی، صنایع و مصارف خانگی کاملاً بهینه‌سازی شده که این اقدام کاهش ۱٠ تا ۳٠ درصدی مصرف گاز را به همراه داشته است.
کشاورز در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی در بخش کمیته امداد امام خمینی(ره) تعداد ۲۷ هزار و ۲۴٠ مشترک و در بخش بهزیستی تعداد ۱۸ هزار و ۵۴۸ خانواده به‌صورت رایگان از نعمت گاز استفاده خواهند کرد.
وی گفت همچنین در سال جاری طی تفاهم‌نامه‌ای که با این نهادهای حمایتی انجام شد برای تعداد ۲٠٠ خانوار با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال گاز کشی به‌صورت کاملا رایگان انجام شد.
ثبت ۱۵٠ تخلف در بخش مشترکین  گاز خانگی ‌ایلام در سال جاری
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه