ممیزی سازمان بنادر و دریانوردی  از موسسات رده بندی داخلی

در راستای انجام وظایف اصلی و حاکمیتی و به منظور ارتقاء سطح عملکردی موسسات رده بندی، مراکز و شعبات موسسه های رده بندی ایرانیان و آسیا، مورد ممیزی اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفت.
به گزارش اقتصادسرآمد، این ممیزی براساس استانداردRO CODE  سازمان بین‌المللی دریانوردی و در راستای احصاء و نظارت بر عملکرد و وظایف امور تفویض اختیار شده سازمان،  به موسسات رده‌بندی صورت پذیرفت.
موسسه های رده بندی داخلی ایران، شامل موسسه های رده بندی آسیا و ایرانیان به عنوان بازوهای فنی و ایمنی سازمان بنادر و دریانوردی به شمار می روند که امور مربوط به خدمات بازرسی و صدور گواهینامه های فنی و ایمنی کشتی های تحت پرچم ایران را انجام می دهند و سازمان، ارتقاء سطح عملکردی این موسسات را از وظایف خود می داند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد.
در این ممیزی، کلیه فرآیندها و فعالیت های مراکز و شعبات موسسه های رده بندی با جدیت و مشارکت حداکثری تیم ممیزی متشکل از ممیزان سازمان و بنادر کشور در یک برنامه زمان بندی مشخص و مدون مورد ممیزی قرار گرفت و اداره کل دریایی سازمان مواضع حاکمیتی و انتظارات فنی و ایمنی که براساس استانداردهای آیمو  تهیه شده ، را به موسسات یادشده اعلام کرد.در خاتمه برنامه توسعه و نقشه راه آتی موسسات رده بندی مورد پیگیری قرار گرفت.

ممیزی سازمان بنادر و دریانوردی  از موسسات رده بندی داخلی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه