آمادگی فعالان گردشگری 

سواحل مَکُران برای خدمت رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی چابهار و دشتیاری گفت: فعالان گردشگری، تورلیدران، آژانس‌ها، جامعه هتلداران و مراکز اقامتی و پذیرایی سواحل مَکُران برای خدمت رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی آماده هستند و در این باره هماهنگی و جلسات مختلف برگزارش شده است.
به گزارش اقتصادسرآمد، خیرالنسا امیری به ایرنا اظهارکرد: نوروز فرصتی مغتنم جهت معرفی ظرفیت‌های سواحل مَکُران است و فعالان حوزه گردشگری به عنوان مبلغان این ظرفیت رسالت فراهم کردن بستر لازم برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران را از سوی دستگاه‌های متولی بر عهده دارند.
وی بیان کرد: دغدغه‌ها و مشکلات گردشگران در جلسات مختلف مطرح و برای حل بهتر و سریع‌تر آن توسط دستگاه‌های متولی بحث و تبادل نظر شده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی چابهار و دشتیاری گفت: جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان چابهار با حضور فعالان حوزه گردشگری تورلیدران، آژانس‌ها، جامعه هتلداران و مراکز اقامتی و پذیرایی برگزار شده و تمام نکات لازم و نیازمندی ها مورد بررسی قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: ساماندهی سوخت تولیدران از طریق معرفی از میراث فرهنگی به شرکت نفت در دستور کار قرار گرفته و همچنین فعالیت تمامی آژانس‌های گردشگری و جابجایی تور و مسافر از فرودگاه به هر مقصدی باید بر اساس مجوزهای قانونی که از سوی میراث فرهنگی صادر شده صورت بگیرد.
امیری رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی چابهار و دشتیاری تصریح کرد: صدور مجوزهای قانونی قایق‌های تفریحی یا تبدیل مجوز قایق‌ها از صیادی و تجاری به تفریحی توسط سازمان بنادر و دریانوردی دریانوردی با توجه به نزدیکی به ایام نوروز در دستور کار قرار گرفته است.
سواحل مَکُران برای خدمت رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی
ارسال دیدگاه
عناوین این صفحه
اخبار روز
ضمیمه