معاون توسعه مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت ایران مطرح کرد :

مراجعین بیمه سلامت نیازمند کمک و حمایت هستند

البرز- عینی خبرنگار اقتصادسرآمد- ساختمان بیمه سلامت استان البرز با حضور معاون توسعه و برنامه ریزی سازمان بیمه سلامت کشور، مدیرکل بیمه سلامت استان ، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی عضو شورای اسلامی شهر کرج و دبگر مسولین کشوری و استانی  افتتاح شد.
 معاون توسعه مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت ایران ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این ساختمان و خدمت صادقانه به جامعه مخاطبان این بیمه گفت: افتتاح این ساختمان برای ما روز مبارکی است چرا که این ساختمان برای خدمت رسانی هر چه بهتر و بی منت به مردم افتتاح می گردد. 
دکتر رنجبران با اشاره به فرآیند شکل گیری این ساختمان و درخواست ها. نیاز مبرم کارکنان این بیمه برای،خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان اظهار کرد: مهمترین  درخواست کارکنان این اداره کل  همواره ایجاد ساختمان برای کارکنان خود بود چرا که کارکنان در فضای مناسبی قرار نداشتند.
وی افزود : چندی قبل از طریق مسکن و شهرسازی زمینی اختصاص دادند که مملو از نخاله ها و ... بود که جمع آوری شد اما مشکلاتی نیز در مسائل لوله گذاری ها و تعرضی به این زمین وجود داشت.
وی ادامه داد: دوری مسیر این‌زمین نیز سبب شد تاملی کنیم و بدنبال مسکنی برای رفع این معضل باشیم و اجاره ساختمان جدیدی در دستور کار قرار گرفت.
این‌مسول افزود: در این زمینه از زحمات دکتر زارع مدیرکل بیمه سلامت استان و کارکنان خدوم این اداره کل تحسین برانگیز است چرا که با همت و تلاش و با صرفه کردن این مسیر ساختمانی که امروز شاهد افتتاح آن بودیم به منصه ظهور رسید.
معون توسعه مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت کشور در بخشی دیگر با اشاره به بازنشستگان این سازمان تصریح کرد: خوشبختانه بازنشستگان نجیبی در بیمه سلامت داریم و بهترین بازنشستگان بین سازمان‌ها از آن بیمه سلامت است و از زحمات این بزرگواران تشکر می کنم‌.
رنجبران در بخشی دیگر گفت: طی سه و چهار سال اخیر ماموریت های بزرگی توسط این سازمان در سطح کشور انجام شد و نظام به سازمان اعتماد کرده و ماموریت های خطیری به این سازمان سپرده شد که در این زمینه خداوند را شاکریم رو سفید از این ماموریتها بیرون آمدیم و همه مسوولان نظام همواره این بیمه را مورد تشویق و تشکر قرار دادند و این مهم بخاطر خلوص و همت شما بزرگواران است.
وی همچنین ضمن تیربک روز روابط عمومی و اشاره به وظایف خطیر روابط عمونی ها در هر سازمانی نقش،روابط عمومی هارا بی بدلیل برشمرده و اظهار کرد: نقش روابط عمومی نقش پررنگی خصوصا در این سازمان دارد و شماره ۱۶۶۶ نیز ارائه فعالیت ها و در شناساندن این سازمان نقش،مهمی دارد
رنجبران بیان کرد: در بسیاری از موارد با عملکردهایی که ایجاد شد تلاش کردیم از سازمان صیانت کنیم  و حوزه حقوقی و پشتیبانی، ستاد، بودجه و ... تلاش های بسیاری صورت گرفت.
این مسول تصریح کرد: در خراسان رضوی نیز اداره کل بیمه سلامت را که ساختمانی نا ایمن داشت که در سال جاری با زمانبندی خوبی که اتفاق افتاد اداره کل متناسبی در یکی از میادین اصلی شهر خریداری شد که این امر بلوغ این سازمان است.
رنجبران اضافه کرد: در بسیاری از مناطق کشور چون سیستان و بلوچستان و خوزستان خرسان رضوی و ... نیز ساختمان هایی در حال ساخت است و در بسیاری از استان‌ها هم ساختمان های مناسبی برای خدمات رسانی ساخته شد از جمله در شهر یزد که در سال گذشته ساختمان آن تکمیل شد.
این‌مسوول همچنین تاکید کرد:تلاش می‌کنیم برای استان البرز با برآورد هزینه در زمینه خرید ساختمان دائمی فعالیت خوبی داشته باشیم.معاون توسعه مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت کشور گفت: البرز با استان تهران‌هیچ فرقی نمی‌کند و از منظر جمعیتی و خدمات رسانی نیازمند خدمات رسانی بسیاری به شهروندان و کارکنانش می باشد.
رنجبران اظهار کرد: سالن ورزشی اداره کل حتما احیا و ایجاد شود.
وی با بیان این که بدنبال این هستیم جلسه اعضای شورای معاونین در این ساختمان برگزار شود تصریح کرد:از همه ظرفیت های استان و شهرستان در جهت کمک به بیمه سلامت استفاده شود.
رنجبران همچنین گفت:مردمی که به ما مراجعه می‌کنند نیازمند کمک و حمایت هستند و وقتی مشکلی دارند، نیازمند خدمت صادقانه‌اندکه انتطار داریم همه کارکنان بیمه سلامت در سطح کشور تکریم ارباب رجوع را مورد توجه قرار داده و همه بر خوردهای کریمانه‌ با مردم داشته باشیم.
دکتر زارع مدیرکل کل بیمه سلامت استان نیز در این آیین اظهار کرد: تلاش های بسیاری برای تکمیل و راه اندازی این ساختمان صورت گرفت که از همکارانم در بیمه سلامت کشور و همچنین استان البرز تشکر می‌کنم.

مدیرکل بیمه سلامت استان بیان کرد: تلاش شده است ساختمان کنونی با جانمایی درست در جهت تکریم‌ارباب رجوع و خدمت به مردم گام های مناسبی بردارد.
کی تصریح کرد: از ۵ اسفند سال گذشته ساختمان تحویل اداره‌کل شد و از آن روز تلاش های بسیاری برای راه اندازی، تجهیز و ... صورت گرفت.
وی همچنین خبر داد: به زودی بلواری به نام بیمه سلامت در استان البرز ثبت خواهد شد.
وی ضمن تیریک در دهه کرامت و تولد امام رضا ع گفت: در هفته جوانی جمعیت قرار داریم و فعالیت‌های خوبی ور این زمینه برنامه ریزی و اجرایی شده است. وی مدیرکل بیمه سلامت استان در آخر اظهار امیدواری کرد: تلاش،شود فعالان این عرصه به مطلوبی که رهبری ترسیم کردند برسند
 مراجعین  بیمه  سلامت    نیازمند کمک  و حمایت هستند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه