ترمیم خط انتقال و شبکه توزیع آب دو محله در شهر هرسین 

کرمانشاه- مدیر امور آبفای شهرستان هرسین از تعمیر خط انتقال سایز ۵۰۰ جی ار پی در مسکن مهر بهزیستی و همچنین ترمیم شبکه توزیع آب سایز ۱۰۰ آزبست واقع در خیابان واحدی این شهر خبر داد.
علی حسین منصوری گفت: در پی اطلاع مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ مبنی بر نشتی آب در خط انتقال مسکن مهر بهزیستی شهر هرسین، جهت رفع مشکل پیش آمده اکیپ حوادث آب به محل اعزام شد.
وی بیان کرد: در پی این حادثه، بلافاصله مجوز حفاری جهت تعمیرات اخذ و هماهنگی های لازم با ادارات (گاز، مخابرات و برق) در خصوص نبودن تأسیسات زیرزمینی در محل صورت گرفت.
منصوری خاطرنشان کرد: در این حادثه جهت کاهش هدررفت آب، زون میانی به مدت ۲ ساعت قطع و تعمیرات در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شد.
مدیر امور آبفا شهرستان هرسین در ادامه افزود: اصلاح شبکه توزیع آب خیابان واحدی نیز پس از تماس مشترکین ساکن در این خیابان با واحد ارتباطات مردمی و بررسی های کارشناسانه، بلافاصله در دستور کار قرار گرفت.
منصوری عنوان کرد: تعمیرات مذکور توسط اکیپ حوادث و اتفاقات بخش آب این امور، پس از اخذ مجوز و هماهنگی های لازم، در کوتاهترین زمان انجام و برای جلوگیری از هدررفت آب در حین عملیات، آب خیابان مذکور به مدت ۱ساعت قطع شد.
مدیر امور آبفا شهرستان هرسین در پایان از صبر و شکیبایی ساکنین مسکن مهر بهزیستی و خیابان واحدی به دلیل قطعی آب در زمان تعمیرات تشکر و قدردانی کرد.

ترمیم خط انتقال و شبکه توزیع آب دو محله در شهر هرسین 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه