با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد؛

چالش ها و نقاط ضعف و قوت سفر اخیر رییس جمهور به استان مازندران بررسی شد


با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد، با تشکیل کمیته ای چالش ها و نقاط ضعف و قوت سفر اخیر رییس جمهور به استان مازندران بررسی شد.
به گزارش اقتصادسرآمد، با دستور محمد علی موسی پور گرجی مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد، جلسه ای  با حضور معاونین ، مسئولین واحد های مختلف و کاربرانی که برای پاسخگویی در میز خدمت مجموعه وزارت و راه و شهر سازی در راستای سفر رییس جمهور به استان مازندران حضور داشتند تشکیل و چالش ها و نقاط قوت و ضعف بررسی شد.
محمد علی موسی پور گرجی ضمن تقدیر از حضور فعال همکاران بندر امیرآباد  در میز خدمت ، پاسخگویی صریح و آشکار به مراجعین و همچنین اقدامات این اداره کل در راستای افتتاح پروژه های سرمایه گذاری و سرمایه ای که با حضور مهرداد بذر پاش وزیر راه و شهرسازی در بندر امیرآباد برگزار شد گفت : برگزاری این جلسه و بررسی همه ابعاد به ما کمک می کند که کاستی ها شناسایی و عارضه یابی گردد تا در مراسمات و سفرهای بعدی با آمادگی بهتر و انگیزه بیشتری اقدام نماییم.
مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد افزود : با توکل به خداوند متعال و با حضور وزیر راه و شهرسازی 4 پروژه مهم سرمایه گذاری و سرمایه ای به ارزش 2556 میلیارد ریال در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان مازندران مورد بهره برداری قرار گرفت که امیدواریم تا پایان سال جاری پروژه های در دست ساخت نیز برابر برنامه زمان بندی به بهره برداری برسد تا علاوه بر رفع بخشی از مشکلات اشتغال مردم منطقه ،  ظرفیت و توان عملیاتی بندر نیز افزایش یابد.
در پایان این جلسه همکاران و مسئولین واحدهای مختلف ضمن خود ارزیابی نسبت به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند و همه واحدها ملزم به رعایت الزامات استاندارد  و وظایف خود در برگزاری اینگونه مراسمات شدند.
چالش ها و نقاط ضعف و قوت سفر اخیر رییس جمهور به استان مازندران بررسی شد
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه