توسعه شناور‌های مسافربری و توریستی  در منطقه آزاد اروند


مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، گفت: با توجه به استقبال چشمگیر و قابل توجه گردشگران در زمینه بهره گیری از امکانات گردشگری دریایی در سواحل جنوبی خلیج فارس و رودخانه اروند، در حال توسعه زیرساخت‌های گردشگری در منطقه آزاد اروند هستیم.
به گزارش اقتصادسرآمد، حجت‌الله عبدالملکی با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر شاهد رونق گردشگری در منطقه آزاد اروند هستیم،به مانا اظهارداشت: هم اکنون در منطقه آزاد اروند از مبدأ بندر خرمشهر، امکان تردد شناور‌های مسافربری و گردشگری به بنادر عراق وجود دارد.
مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ادامه داد: با توجه به استقبال چشمگیر و قابل توجه گردشگران در زمینه بهره گیری از امکانات گردشگری دریایی در سواحل جنوبی خلیج فارس و رودخانه اروند، در حال توسعه زیرساخت‌های گردشگری در منطقه آزاد اروند هستیم.
وی با اشاره به انجام برنامه ریزی جهت توسعه خطوط تردد دریایی در منطقه آزاد اروند، بیان داشت: تعدادی متقاضی سرمایه گذار بخش خصوصی نیز جهت بکارگیری شناور‌های مسافربری و توریستی در اروند رود اعلام آمادگی کرده‌اند.
این مقام مسئول د‌ر سازمان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور اذعان داشت: سال گذشته در زمینه صنعت گردشگری نیز بیش از ۱۰۰ بسته سرمایه گذاری به ارزش یک میلیارد یورو به سرمایه گذاران بخش خصوصی توسط سازمان مناطق آزاد کشور ارائه شده است که بخشی از این بسته‌های سرمایه گذاری به صنعت گردشگری منطقه آزاد اروند اختصاص دارد.
توسعه شناور‌های مسافربری و توریستی  در منطقه آزاد اروند
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه