سرمایه‌گذاری ۴۰هزار میلیاردریالی  در پایانه‌های نفتی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: ۴۰هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌ها درحوزه‌های ایمن‌سازی تاسیسات، حفاظت الکترونیک و امنیت مناطق عملیاتی، شبکه و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات ، نوسازی ناوگان دریایی ، اماکن رفاهی و فرهنگی این شرکت در سالجاری هزینه می شود.
به گزارش اقتصادسرآمد،  عباس غریبی در حاشیه  بازدید از پایانه‌های نفتی جزیره خارک اظهار کرد: پارسال اساس کار بر سازماندهی، برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و تخصیص منابع مالی تمرکز شد که 35 هزار میلیارد ریال اعتبار از هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران جذب شد.
وی با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان در سانحه بالگرد افزود: سبک مدیریتی رئیس جمهور بر داشتن روحیه انقلابی، مدیریت جهادی و تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی استوار بود و ما به عنوان مدیران این نظام باید رفتار و منش رئیس جمهور شهید را برای پیشبرد اهداف سازمانی به عنوان الگو قرار دهیم.
وی یادآور شد: طرح غلاف‌گذاری، سند بلاست و رنگ‌آمیزی پایل‌های اسکله پایانه نفتی شمال با پیشرفت ۷۵ درصدی طبق برنامه پیش می‌رود و مخزن ذخیره‌سازی شماره ۲۴۰ با ۵۰ درصد پیشرفت و مخزن ۴۰۱ هم شروع به کار داده شده که وضعیت خوبی در طرح های این پایانه وجود دارد.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: پایانه نفتی شمال به عنوان پایانه ای پشتیبان در فرایند ذخیره سازی ، صادرات نفت خام و کمک به تکمیل زنجیره ارزش نفت و گاز کشور دارای زیرساخت هایی شامل پهلوگاه ، بازوی های بارگیری ، خطوط لوله جریانی ، مخازن ذخیره سازی و سامانه های اندازه گیری است که روزآمد بودن ، چابکی و آمادگی تاسیسات پایانه در انجام ماموریت ها بسیار حائز اهمیت است.غریبی گفت: کارکنان در شرایط سخت آب و هوایی و در چندین منطقه عملیاتی برای صیانت از تولید نفت و گاز تلاش می‌کنند.
 سرمایه‌گذاری ۴۰هزار میلیاردریالی  در پایانه‌های نفتی
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه