سردار هداوند خبرداد:

انهدام باند سارقان مسلح در البرز 

البرز- عینی خبرنگار اقتصادسرآمد- فرمانده انتظامي استان گفت: اعضاي باند سارقان مسلح که با استفاده از خودروهاي سرقتي اقدام به سرقت با تهديد سلاح از شهروندان استان هاي البرز، تهران و قزوين مي کردند، توسط پليس آگاهي استان دستگير و تصوير بدون پوشش آن ها با دستور مقام قضائي براي شناسايي مالباختگان احتمالي منتشر مي شود.
وي افزود: در اين راستا در پي وقوع يک فقره سرقت مسلحانه درارديبهشت ماه سال جاري در حوزه شهرستان ساوجبلاغ پرونده جهت رسيدگي به اداره عمليات ويژه پليس آگاهي مرکز استان ارجاع که با بکارگيري اقدامات فني وپليسي و تلاشهاي شبانه روزي نهايتاٌ اعضاء يک باند مخوف سرقت در شهر جديد مهستان شناسايي و در چندين عمليات همزمان که بيش از ۱۰ ساعت به طول انجاميد، تعداد ۵ نفر از اعضاء باند در مخفيگاه خود دستگير شدند.
اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: در بازرسي از منازل وخودرو هاي متهمان تعداد ۲ قبضه سلاح غيرمجاز، ۹۶ تير جنگي، و چندين جفت پلاک مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامي استان البرز با بيان اينکه از مخفيگاه مهتمان ۹ دستگاه خودروي سرقتي که سارقان ارکان اصلي آنها را مخدوش کرده بودند نيز کشف وتوقيف شد، اظهار داشت: در ادامه تحقيقات متهمان ضمن اعتراف به سرقت مسلحانه، معترف به سرقت هاي ديگري از جمله سرقت خودرو در استان ها البرز، تهران و قزوين شدند.
سردار هداوند در خصوص شيوه وشگرد سارقان گفت: سارقان با استفاده از خودرو هاي سرقتي و نصب پلاک مخدوش بر روي آن، پس از انتخاب سوژه هاي خود با استفاده ازسلاح ضمن تهديد اقدام به سرقت از آنها مي کردند.
ارشدترين مقام انتظامي استان البرز اظهار داشت: از همشهريان عزيز خواستاريم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفني با شماره ۱۱۰ ياري رسان ما در برقراري نظم و امنيت باشند و همواره موضوعات پيشگيرانه در سرقت را رعايت کرده و توصيه هاي پليس در اين خصوص را جدي بگيرند.
سردار هداوند در پايان خاطرنشان کرد: برابر دستور بازپرس شعبه ۴ دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ تصاوير بدون پوشش ۴ نفر از اعضاي اين باند منتشر مي شود تا چنانچه شهروندان توسط اين افراد مورد سرقت و تهديد قرار گرفته باشند، براي شکايت و تشکيل پرونده به پليس آگاهي استان البرز واقع در کرج- ميدان طالقاني بلوار تعاون ساختمان پليس آگاهي مراجعه کنند
انهدام باند سارقان مسلح در البرز 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه