مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر:

150 رسانه مکتوب و غیرمکتوب  در استان بوشهر فعالیت دارند 

بوشهر- سهیلا کرمپورنیا خبرنگار اقتصادسرآمد- مدیرکل فرهنگ استان بوشهر گفت: همکاری و هماهنگی های صورت گرفته مابین اهالی خبر و رسانه با مجموعه فرهنگ و ارشاد و دولت و‌خانه مطبوعات ؛ منجر به ایجاد فضای همدلی گردید است .امروز در استان قریب 150 رسانه مکتوب و غیرمکتوب دارای مجوز فعالیت دارند که از این تعداد یک سوم آنها در دولت سیزدهم مجوز فعالیت اخذ نموده اند.
 عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه استان با موضوع حضور حداکثری مردم در چهاردهمیندوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: کوشش و تلاش رسانه نقش ویژه و اساسی برای جهت دهی افکار عمومی در این مقطع دارد . 
وی افزود: از آنجا که پس از اتفاقی که برای تیم رییس جمهور و همراهان ایشان افتاد ؛ فرایند انتخاباتی به شکل مطلوب در حال انجام است. اما برایمان آنچه مهم است ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی جهت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای باشند .
عبدالرحیم افروغ گفت: فارغ از هر دیدگاه یا هر نامزدی که مورد حمایت دوستان باشد یا نتیجه انتخابات ؛ مهم برای ما ایجاد این شور انقلابی است و قطعا ما پس از انتخابات نیز تشکر قاطع خود را از ایشان اعلام خواهیم کرد.وی اعلام کرد : فضا کاملا پر نشاط است و همه طیف ها در صحنه حضور دارند و انتخابات هم قطعا رقابتی است.در ادامه این نشست ، مسوول بسیج رسانه استان گفت: تمام هم و غم دشمنان در فضای مجازی و رسانه ای و اجتماعی جهت دلسرد کردن مردم و پایین آوردن مشارکت می باشد اما مردم ما با حضور خود قطعا این نتیجه را برعکس خواهند کرد . رضایی نژاد ادامه داد: تریبون هر کدام از ما و هر رای ما به تعبیر مقام معظم رهبری تیری است در چشم دشمن و افزایش قدرت نظام را در پی خواهد داشت.در ادامه حیدری مدیرکل سیاسی استانداری با اشاره به گزارشی از روند انتخابات ،گفت: با توجه به اصل 131 قانون و تعیین رییس جمهور جدید تلاش کردیم ساز وکار انتخابات را تعریف و شرایط برگزاری انتخابات را فراهم نماییم. حیدری در ادامه یادآور شد: با همکاری رسانه های ستاد تامین و ستاد پیشگیری از جرایم و هیات بازرسی و نظارت , از حیث شکل اجرای انتخابات در بهترین شکل ممکن هستیم. 
150 رسانه مکتوب و غیرمکتوب  در استان بوشهر فعالیت دارند 
ارسال دیدگاه
اخبار روز
ضمیمه